Clothes Nazionale Spocenti

Surely quelli chì anu vistutu a robba di l'Scuzzese si dumandava quale chjamava u costume nazionale scoccu? U so elementu principale hè u kilt, chì hè un tagliu in tutta a cintura. Questu elementu di l'armata masculina era avvicina à i tingi è hè stata rapitu à u so atravagliu da un pocu soldati è e straps. Siccomu ùn avia micca sacchetti, cù un kilt, ci era un saccu pezzu per e cose. Hè uriginata da una grossa manta, è ricentestia solu a so parti infermiera. U costume nazionale di u scoccaggio sceccu cumpressa perfettamente l'u stil creativu di u costume di l'omi. In altri palori, hè fatta cù listessi toni cù l'usu di tavuli è ghjè. A diferenza essenziale hè a dulcezza, a feminità è a cura di stile. Hè nutate ancu chì Escocia hè divisu in territorii sottu e muntagni, chì anu u so propiu costume nazionale.

Storia di u Costume Nazionale di Donna

In u piriudu di u XII ° da u XV sèculu, l'ind'i tutta di e donne consistia di parechji elementi di a robba - un vestitu, un vestitu suprani, un mandibolu, un cinturione, un capo, un toccu è un scarpa scoccu. U vistitu più chjucu era bellu semplice è era ghjunta in u nivellu di u turmiu. U vestitu supranu era un poco addoppu, finu à i ghjinochji, è decoratu cù mudelli è ferite. U falduni era principarmenti fatta di tela di lana è decorata cù embroideries è un frontiale à longu u punta. A cintura accentiau a cintura, è u toccu hè statu purtatu da e femini in casu in modu casatu.

Ragusa naziunali

Dopu à a secunna mità di u XVI è u principiu di u seculu XVII, u costume hà cambiatu unipochi. U mudellu hè stata basatu nantu à i costumi europei di u XVI seculu. Allora, cum'è masculu kilt, i faldere di e femine sò stati da tartan, chì era fattu di filamenti multi-colori, perchè hè stata ottene un patrone scala o stati. Ogni clan avianu u so propiu patrone è i culori chì decisenu a pusizione suciale. Tutte e mudelli di fasgiuli di e donne anu largate è piacenu pranziarii à a cintina. A durata hè stritta micca definita e micca sottu à u ghjinochju. Ancu s'ellu si oghje sò parechje mudelli di costumi. Comu a cima in u vestiti naziunale esculciali sò stati bluschi bianchi , cù u vestitu di quale diffirìanu da u locu di risidenza. Cusì, in i vaddi era stata fatta in una falda, è in i monti eranu troppu ghjustu. In a bracciale hè stata annunziata nantu à un corseto, nantu à u quale hè stata chjuche cù una cumpunimentu di clana. Sò bella bedda visu statutu sicilianu pè e donne. Questu equipta hè custituitu una fugliale volumétrica fugliale di tartan, una blusa bianca cun maghju aperto, un corsetto cù un lacing luminoso è una plaid. A plaid hè stata fatta cù un bonu brouele. Questu equiptu hè simplice è majestu.