Psychic Elena Yasevich

U vitturieru di a battaglia di Psychics Elena Yasevich si cunsidereghja una curona ereditaria, clairvoyant, medium è cosmoenergologist. A donna hà ricevutu a so forza da a so missiauta. Ella dice chì in u so travagliu si basa à l'aiutu di i Perteni Eteri, per quessa, hè sempre cunfidente di un successu assolutu.

Biografia di a psichica Elena Yasevich

U clairvoyant nascìu in Belorussia u 12 di dicembre di u 1978. Siccomu u so babbu era un omu militare, a famiglia hè stata obligata di movimentu spessu. Quandu Elena era 6 anni, era scalded cun acqua fogera, chì guidò à a furmazione di ardenti gravure. A zitella era in cunvucazione per dui mesi, ma tuttu ciò chì hà sappiutu à esce da esse ughjettu. Un annu dopu, scupriu u putere di u clarividente . A so missiappa era a braccia bielorussiana forti. Dopu da quandu, hà cuminciatu à insignà a zitella diverse conspirazioni, rituali, etc. Yasevich hà pronosticu u futuru, visti l'auras di e persone è di l'animali. Ogni annu, a so forza hà sviluppatu è à l'età di 15 hà pudendu riesce cù diversi rituali è fà scrive d'amore. A mamma hà teme chì u futuru participatore di u prughjettu di televisione "Psychics anu investigatu" Elena Yasevich circundante hè stata equivocada, perch'ella hà dumandatu à a figliola à ùn mancà a so abilità à qualcosa. A 17 anni, a sorella ereditariu hà disprezzu u donu per a prima volta, perch'ellu maladisciarò u so frateddu in còllera, è quellu ghjornu intrì in un accidentu seriu è hà cascò. Elena decide di abbandunà e forze, ma tuttu era micca cusì simplice. A zitella era avè travagliatu i tormentu emuzioni seriu è questu hà purtatu à u fattu chì ella hà sughjatu di manghjà, dorme, partiu da a casa è si fici addicì di droga. Comu u risultatu, per 8 anni, Elena era seduta nantu à una eroine, chì in turnu fate a salute è l'aspettu. Psychic Yasevich still found strength in herself and returned to life normal. Da a cumunicazione cù un addictu di droga, Elena hà una figliola chì hè u significatu di a vita.

In 2011, Yasevich hà decisu di participà à a "Battaglia di Psychics". L' obiettivu perseguitu da Elena in quellu tempu hè di dilla à tutti l'omi chì a persona stessu hè a capacità di cambià a vita, perchè tutti i pinsamenti sò eventuale realità. A curona ereditaria riega chì hà cunnisciuta in anticipu a so vittoria, perchè ùn era micca una sorpresa per ella. Dopu à a fine di u prughjettu Elena Yasevich hà participatu à un altru prugramma "Psychics anu investigatu", induve hà prova di aiutà e persone cù i so prublemi. Elena hà un situ web chì a persone pò esse registratu per una appuntamentu, cumu ancu cumprà parechji articuli scritte.