Cumu adducighjate i botti cù i vostri mani?

Ancu i sapelli più carchi di e più boni boutiques ùn ponu esse cunsideratu uriginali, perchè ùn hè esattamente u stessu mudellu per un altru. Sì avete prifiritu u calzottu esclusivu uriginale, ma ùn avete micca l'uppurtunità di l'ordini di i famosi disinfestori, suggerimendu chì decora i vostri vostri tozignamenti casualmente ordinarji, dà una nova vita.

Ci hè parechje scelte, cumu pudete di decurallu i vostri pezzi preziosi o di oghji ghjucati, ma amati. Hè a più faciule per aduttà stivali di gomma solida, cù stivali, lumi, sticelli è più. In ogni casu, i vostri buttoni più originali tene u fugliale dipinne.

Unu di l'ultimi tendini di a moda sò stivali cù una cecina bianca chì hè struta per u sopra o hè purtatu nantu à a cima. Ùn ci hè nunda più faciule ch'è cumprecante e vostre buttali di solitu, cunnette à elli u bacinu di i volti volumètrici caliu di u culore pertinenti. Hè assai sèmplice, ancu pussibuli novu ponu fà e so buttigli exclusiu è unicu, perchè u libru. A più belle sò i bootlegs, cunnosciuti da i grandi mudelli di reliefu - "treni", "bande gomma", "bumps", etc.

Cume decorate e stivali cù u pelle?

Vi faremu vidiri a classa maestra cumu pudete trasfurmà e vostre buttigli di l'invintita di u minimu di l'invintata cù pocu avutu cù un pezzu di pelle, allughjemu un miraculu novu novu. Per fà quandu avete bisognu di un paru di stivali, picculi pezzi di fur naturali (u culore ùn hè impurtante, hè chjaru chì si trova fermu in u fondo di stivali, ma hè impurtante micca di soprappondenti, postu chì a furia variegata serarà ridicula), pin, labbra, u filatu.

1. Pigliate un paru di e stufi di invernu più chjaru di u coiu nìvuru.

2. Fur (in questu casu hè un viscolo) tagliatu in trisce 3-5 mm di largu.

3. Pudemu a prima tira cù un alluccuta in u pin. Cù l'aiutu di un paschinu, passanu a fur strisce sottu u curduminatu decoru di u sopra. Avemu pruvatu di fà u uniforme di unghji stiratu moderatu.

4. À u principiu è à a fini aghjustemu a fur - daveru l'internu di a striscia, cose cun un filu. Hè desirabili chjappà i ticciati di u pelle cù un marghjulu in longu, per evitari u bisognu di fà e prununziari.

5. A fur braid on stivali hè prestu. Avemu poi faciu bellissima pompatura di pelle per stivali liate. Per fà quessa, aghjustemu da e furu duie rectanguli, cose è cose à u cordone. In seguitu, tagliate a petra striscia di pezzi di petra è l'arrappete in un ghjornu, cusì cusì.

6. Hè cumu u nostru stivali cambiatu!