Monunucutui in i zitelli

A mononucleosi infecciosa, spessu osservata in i zitelli, pò ancu esse chjamata da a frebba glandula, una catena monocitica. Sta malatia hè carattaristica, sopratuttu, da u fattu chì à u nivellu di u celu, u zitellu hà cambiatu in a cumpusizioni di u sangue. Semu devi esse nutatu chì quasi sempri cù questa violazione, l'organi di u focu pardanu: ganglis limfatichi, u fianu, spleen, amigghiali.

Mononucucleosi in i zitelli - chì tipu di malatia?

Semu devi esse nutatu chì i zitelli chì ùn sò micca à 2 è 2 anni sò raramente esposti à sta malatia. À u stessu tempu, i zitelli à 3-5 anni, anche adulti after 40 anni, sò più probabili di esse affettati.

L'agentu causativu di a mononucleosi hè un virus chì cuntene u DNA chì apparteniu à a famiglia di l'herpes. Infezzjoni di una persona sana si trova cù u cuntattu cù u so trasportu cù i mintieri aerotrizii. Un pocu menu spessu ùn ci hè una trasmissioni di u virus in tragetti di casa, ghjoculi di i zitelli. Hè in modu tali è trasmissione una malatizza cum'è mononuculose in i zitelli.

Chì sò e principali manifistazione di mononuculòmoe?

I signali di una maladie in i zitelli, cum'è monunuculose, sò assai diversi è dependu di assai fatturi. Allora, prima di tuttu, deve esse nutati chì e manifistazioni di a malattia depende direttamente di a lucalizzazione di u patogenu in u corpu di u babbu. Hè accettatu per distingue 3 e staddi principali di a mononuculosi. E cunsiderenu per esse.

U primu periudu di a malatia, incubazioni, pò durà da 1 à 8 simane. Comu regula, à questu mumentu ùn ùn avemu avutu qualcosa inusual in u so zitellu, per esempiu. a maladie ùn si pò esse manifestata.

A fine di u periodu d'incubazioni, una stampa acuta di a malatia si trova. Hè in questu tempu chì i genitori annunzienu l'apparenza di i primi signali cumuni di un friddu in u so zitellu. Allora u picciottu addiventa lentamenti, l'apatia, a debulezza è u minimu di l'appetite, finu à u rifiutu tutali di l'alimentu. Dopu un pocu tempu, a temperatura di u corpu s'incorpora à i numeri subfebrile (38 è sopra). Hè devi esse nutatu chì spessu a temperatura ùn si spende per 3-4 ghjorni o ùn hè un caratteru d'onda (perpuli di ricuperazione sò siguiti da una curretta normalizzazzjoni). U picciottu maiò si spìanu spessu di un dolore di a lotta, di a garganta in stu periudu di a malatia. Quandu analizeghja a cavità orali, ci hè una hyperemia di a mucosa.

In più di tutti quì sopra, hè un incrementu in i nodi linfattici reguliali. Comu regula, i primi a soffrenu per i nodi sottufistibuli. In certi casi, sta sintumu pò esse dichjaratu chì e mamma si nota l'apparenza nantu à u collu di i formazioni di u ziteddu cun u ovu di pollo. U tessulu situatu in a nasofaringe, mentre chì ancu inzzione, chì risultanu i genitori anu avutu l'apparenza di ruscatura in u criaturu di notte, chì ùn era micca osservatu. Tali cambiamini ponu ancu à un cambiamentu di a voce di migliori - si fala rossu, è in certi casi si desaparera completamente. I figlioli di una età maiò pruvate micca di parlà à tuttu, perchè u sensu dulore, è pruvate spiegà i so gestiti cù i genitori.

U terzu piriu di a malatia, restaurativa, hè carattarizata da a scumparsa di u sintumu scritta prima è a normalizzazzjoni di u benessimu di u zitellu.

Cumu si trattazione?

Prima di trattà a mononuculose in i zitelli, un esaminazione exhaustiva hè prescribed. U diagnosticu hè basatu nantu à i risultati di testi di laburatoriu.

U prucessu terapicuu per stu tipu di malatìa cumprenni l'attività seguenti:

In generale, u prucessu di trattamentu hè sintomaticu. Per cumbattà u patogenu recettanu antibiotici.

Chì pò esse mononuculòmo periculosi, osservatu à i zitelli?

À i primi simbulici di a malatia, a mamma deve esse furnitu u zitellu à u pediatricu. Questu permette un trattamentu puntuale è evite l'effetti negattivi di a mononuculosi, chì pò esse in i zitelli. Queste include: