A morte di Anton Yelchin: a riazione di Milla Jovovich, Olivia Wilde è altre stele

A súbita morti di u 27 anni Anton Yelchin (l'attore hè stata trova vicinu à a casa, sfrutta da u so carbu) hà scunvatu tutti i fannii di l'attore, i so cumpagni è l'amichi. In questu ghjornu, in Internet avia parechji messagi in quale l'auturità hà scrittu parole di u disprezzu di a perdita insubbabbilta.

U mondu sanu chianci for Anton

Olivia Wilde, Milla Jovovich, Tom Hiddleston, Lindsay Lohan è altre famosi pirsunalità esprimianu simpatia per i parenti di Yelchin, cumu si scrivevanu nantu à e so pagine in Instagram.

Un missaghju di Milla Jovovich hè unu di i primi. In sta scrivia e seguenti linee:

"Anton, amicu meu, dulce, reale è amicu. No ... No ... No in tuttu. Era gufu è assai intelligente. Anton era un tesoru. Ùn ci hè nunda più ch'elli ponu dì, sfurtunatamenti. U mo Diu ... Ùn pudariu micca.

Olivia Wilde ùn hà scrittu nessuna fili di toccu:

"Anton Yelchin era bonu è luminoso. Hà avutu un talentu chì tutti avianu bisognu, è era un omu bonu. È sempre in la mio ànima. Sempre mi ricurdarà u so sonnu. Rest in peace. "

A i rapporti di i culleghi juncenu à l'attore britànnicu Tom Hiddleston:

"Sò impressatu da a nova nantu à Anton Yelchin. Era un attore assai gattivu, un omu veramente, profundo è bonu. I pinsamenti cù a so famiglia.

L'attratore americana Lindsay Lohan, chì sapia chì Anton hà bè, hà scrittu queste parole:

"A vita bella è elegante hè remota. Sfortunatamente, questa hè Hollywood. Sugumamente, un attore talentu, un amicu amatu, abbandunò a so vita. Sapemu parenti di Anton. I so amori è aghju pricatu per elli. Aghju spresso mi condolenni à i so parenti è tutti quelli chì anu sapendu a perdita. A mo ànima hè spizzatu. Purtroppu per u babbu di u zitellu ".

Anna Kendrick, ancu, ùn si stalla fora da scrive uni pochi:

"Ùn crème micca chì Anton ùn hè più. Questa hè una perdita irreparable. Hè una pity ".

Dakota Fanning, chì cunniscia di Yeltsin da a zitiddina, hà scrittu tali parolle, avè pubblicatu una foto presa parechji anni fà:

"Ùn pudite micca ricurdà u momentu quandu u quadru hè statu fattu, ma hè statu fattu. Yelchin era un omu, di quale era assai, è ogni ghjente parlava. Certi voti avemu truvatu, è era sempre diliziu. Hà 2 qualità maravigliosa - amori è talentu. I pinsati sò issa cù i parenti di Anton, ma u mo core hè rotte ".

JJ Abrams nantu à un pezzu di carta, chì hà fotografiatu, scrivia e seguenti linee:

"Anton, tu erate una figulina. Kind, insanely funny and damn talented. I miss you. Avete statu pocu cun noi.
Leghje ancu

Anton Yelchin puderia ghjucà numerosi roli più boni

U futuru attore nascìu in Leningrad in u 1989. Quandu era di sei mesi, a famiglia hà cambiata à i Stati Uniti. Da a so zitiddina, Anton hà sunnatutu di diventà un attore è in u 2000 riciviu u so primu rolu in a serie di television "Primi Solu". A data di a so morte, a so filmografia ncludi più di 40 travagli. L'ultima tappa cù a so participazione "Startrek: infinity" pò esse vistutu in l'estiu di 2016.