Beyonce voli affruntari una mansioni vicinu à a clinica, induve u nàscita serà aduprata

A famosa 35 anni di u cantanti Beyonce serà prestu prestu diventà una mamma per a seconda volta. Da u ghjornu à u ghjornu, u cantante deve dani nascita di i gemelli è questu fattu preoccupa assai. Per esse gemelli per esse in a clinica chì Beyoncé hà sceltu per u nascita, u cantante voli allughjà una casa chì ùn hè micca solu da ella, perchè cunniscite l'attività di i dutcitori in i strade di Los Angeles hè più prubabile chì u nascita di un celebrità pò esse realizatu in una intruduzione di trafficu.

Beyonce

Jay Zi cerca attivamente a mansione di a so sposa

Per a futura mamma per sguete più calmatu, i parenti di Beyonce vanu longu. Dopu chì u cantanti parolle l'opinione ch'ella vulia mutu prima di pene internu vicinu à a clinica, induve i figlioli sò natu, u so maritu Jay Z hà iniziatu à circà d'accuncià l'abitazione adattatu. Comu l'amicinu vicinu di l'intarruptu hà dettu, issa questa dubbiu resta abbretiatu, in ogni casu, parechje casate sò stati inspeccionati. Eccu i paroli chì ponu truvà in una entrevista publicata da una publicazione straniera:

"Beyonce longu hà decisu chì dà nascita à a clinica di Cedars. L'ospitalu hè questu assai di a casa induve u cantante issa stà cun u so maritu è ​​a figlia. Dopu à i medichi dicenu chì u cunsigliu sarà cun l'aiutu di a cesareà è, forsi, hè necessariu un ingaghjamentu iniziale, Beyonce hè assai preoccupatu di u cunsigliu. Per pruteggiri di qualchì forza majeure è trouble, u cantante hà da decisu di trasfurmà mette in una casa arradata. Issa Jay Z anch'elli dete l'opzioni chì si ncuntravanu i bisogni di a so mòglia, ma ancu di i zitelli nascite. Inoltre, hè cunnisciutu chì micca solu finu à u nascita di Beyonce vi saranu in questa casa, è dopu ad elli à un mesi. Sicondu i medichi di u cateddulu Cedars, celebriti cù i culori novi seranu assai utili à esse constantemente sottu a tutela di medichi, almenu u primu mesi.
Beyoncé è u so maritu Jay Zee
Leghje ancu

Beyonce cumpletta cù ciò chì i prescrizioni di i duttori

A più reculsa, a mamma di Beyoncé m'hà dettu chì a so figliola refuseu d'andà à Met Gala-2017, perchè era proibitu di vulà annantu à i medichi per u pregu. È oghje chì a novella di u performatore hà dettu chì Beyonce segui u cunsiglii di i medichi ùn solu in i termini di vols, ma ancu in tutti l'altri archi. Cusì, per esempiu, hà fattu sapè chì a futura mamma hè prova di beprà bassa acqua, perchè ella hè propensa à fughja. Inoltre, nantu à a cunsigliu di i duttori, l'intèrpretu prende i medicazione speciale chì vulete sguassate l'excedente fluidu da u corpu. In più di nutrimentu, Beyoncé hà a monitorà a so forma fisica, perchè ella cunnosci in primura quandu hà da esse in forma dopu à dà nascita. L'artistu hè attivamente impegnatu in u iocu, anche chì hè oghji difficiuli di fà. Inoltre, ella aspetta chì un modu di vita passà influettà a so è cù i so figlioli.