San Bernardu: caratteristiche di a razza

Dopu avè fattu a decisione di inizià un gran cane, i persone spessu seguitanu i cani di razza di u San Bernardu . E micca in van! Quessi animali sò assai intellighjenti, tranquilli è boni di natura. San Bernardu pò diventà un cumpagnante è cumpagnu d'amici à qualsiasi di i membri di a famiglia. Cum'è alcuna razza d'altri, i cani sò i so propri caratteristiche, i vantaghji è i disvantages, chì sò discututi sottu.

U standard di a razza San Bernardu

A funzione più chicoria hè a dimensione di sti cani: u crescita à a crescita (70 - 90 cm per i carusi è 65 - 80 cm per i zitelli) è u pesu relativamente grande, chì ùn deve micca micca menu di 80 kg, è spessu supere un centu.

A fur di l'animali pò esse di dui tipi: distingue u St Bernards di i capelli di curtume è di pilu persone. In quantu à u culore, quì ci hè ancu listessi chjaru. Questa pura razza San Bernardu deve esse o biancu cù i culori rossi ("rossi") di qualsiasi ombra, o, perversi, russu cun spots bianchi. In questu casu, i mancu spots à l'ore è a chjamata maskata nantu à u caprettu sò obligatoriu, è di marchi bianchi nantu à u nasu, u pane è u pettu, nantu à a casata è a punta di a cuda.

A testa di u cane hè larga è massiva, cù una facci bassa è l'ochju bianchi culu tintu scuru. L'arraggiate cullette è u collu forte sò ancu e distinti di a razza San Bernardu.

Caratteristiche di a natura di i carni San Bernardi

Comu chjamatu, San Bernardi sò rinusati per u so modellu benessutu è equilibratu. U ghjacatu currettamente hè sempre calmu è pruduttivu (finu à quandu possa di parlà di i cani) hè aggradèvule è attruvatu in modu moderatu. Questi animali sò fisicamenti forti è persistenti, ma ancu anu una intuizione incantevule: ùn era micca nunda chì i cani di sta razza utilizati per salverà e persone assicuratu in una avalanche di neve. Inoltre, i St Bernards sò assai piace à i zitelli è sò sempre senza cura di i so maestri, ma ùn anu diventà a scelta megliu di a razza di ghjocu pè i zitelli .

Per discrivinu a natura di i cani, i razzi di San Bernardu spessu indicanu chì a prova forti per questi animali hè a solitude. Per quessa, se ùn site micca pronto per furnisce u so ghjornu bastonu, spessu cumincianu à viaghji cumerciali o simplicemente micca in casa, andate à sceglie un cane di una razza diffirenti. St Bernards sò assai attaccati à u patrone è sò pronti per seguitarà in ogni locu è sempre. In u stessu tempu ùn anu micca bisognu di ghjornu o furmazione intensivi o ghjoculi à l'estredda - ci sò abbastanza viaghji à passatu regulare.

Cumplicità di cura per San Bernardu

In l'educazione di un cucciolo di San Bernardu, in nisun casu avemu duvemu usà a forza aggradèvule è a cruelità: questu pò causà disastru assai risichi. Per a stessa raggiuni, u St Bernards ùn sò mai messu nantu à una catena, chì questu quì si facenu u ghjacaru aggressivu, rapidu è impastitu.

In quantu à dirittamenti direttamente à u cuntenutu di San Bernardu, hè ogni ghjornu necessariu di cura di e furmagliu di petra, sopratuttu sia un cane pastoricu, è ancu sottu à l'ochji (per raghjone anatomica, duveranu esse limpiati ogni ghjornu cun una napkin). Inoltre, questi animali sò propensi à salivazione più numerosa, chì ancu li dà i so propie parechje discomfort.

E, per suprattuttu, cunziddiè u granu di a vostra dumanda futura è i so appetite currispundenti. Eat many St. Bernards, è i spazi piglià ancu più. Pruvate d'aceddi immediatamente u cucciu di dorme nantu à a vostra lettu, altri à sei mesi dopu, avè bisognu à spiegà à un canlu di centu kilogram chì in u vostru lettu ùn hà micca solu spaziu spaziu.

Sceglite un cucciolo in u viticulu, hè megliu aduprà l'aiutu di un expertu expertu di sta razza. Hà aiutavamu aiutu di sceglie un cucciulu sanu è prometerante è fighjà attente à a cunfurione di l'animali à u standard di a razza San Bernardu.