Capiclo

Eternu disputi di stilisti, chì u capicume hè megliu incantassi cù un mantellu di pilami, cù un viscuvu, è ùn porta micca una risposta senza ambigu. Allora, l'scelta hè tutta a tòia, è noi di u nostru portu suggerisce issi selezioni.

U caprettu per un capeddu minicu - i reguli basi

Prima, per coglie un caprettu per un viscose, avete bisognu di ricordu di a combinazione di friddi è caluri. Se ellu sceglite un culore di culore culuritu, soporta stu culore cun un accessori di a listessa scherma (schietta, guanti ). Se u to mantellu pè u pelle, u capu hè adattatu à u culore di u collu, o ligeramente più ligne o scuru.

Siconda, durante a selezzione di u capu à u viscotta miridiu, ci vole à cuntà a forma di a faccia, u culore di i capelli è l'occhi, perchè ùn sia troppu forzatu per pruvà à più mudelli per ellu u megliu per ellu stessu.

Tercero, ci hè un regule universale - un casu simplice sarà un capeddu viscuore di un stilu pocu cunventu è, à u classicu, elisa una cosa originale (capretti, caprettu o capra), è assai elementi decorattivi.

Fur hat a coat

Ci hè una parolla chì ùn sia micca cunsigliu di cumprà un capelli di pelle da un capru di pelle. Ma pudete micca bisognu è incondizionale crede in questu axioma, misurà parechji mudelli, forsi quandu aghju veramenti a combinazione. Per esempiu, un mantellu di viscose è un caprettu viscoso di a stessa paredda sò assai boni, a più chjave hè di sceglie u stilu sicuru. Comu opzione, u tonalite di u capu per unu o dui tones pò diferenzià da u culore di u to mantellu.

Inoltre, sottu un capeddu mincubiu pudete cumprà un capuciu mintzo, capuche o mantellu. Ci hè parechje mudelli, l'scelta hè vostra. U fossu pò esse monofoniu, o cun ornamentu.

Tali capelli sò adattati per parechje donne, è in elli mi circà fine pè i raffinati è romantichi in qualchi, ancu u ferista, u friddu.