Cutlets cu carne d'avena e carne piccetta

Pienu i cutlini cù propietate utili è, per quessa, ùn perde micca u so gustu, pudete aghjunghje a farina di farina di farinata. Ci hè u rolu di u cumpagnu d'allughjamentu, è u so gustu neutru nantu à u pranzu prufessiunale, sughjendu a priurità à u gustu è l'aromu di a carne. Cutleti cù a farinacea è a carni piccati sò lucali è gustosa.

Stu pezzu pò esse preparatu micca solu per frittura in l'oliu, ma ancu coceranu in u fornu, chì facenu i cutleti ancu più utili, cunservatu a tenerezza è gustu gustu.

E persone chì vedenu a so salute è e matri cun i zitelli puderanu coccià u cutlet di a farina di farina di pezzu di a peccatu, sustituverte e carne grassa in pollu pocu caluri, è utilizate un vaporizzariu o un furnu. Cusì, i cutlide seranu utili è salvu per a salute.

Cutleti da carne di vacca moltu cù avena

Ingredients:

Preparazione

U floccate di u pezzu sò spressi in un pappuluzzu, fate un grande vetru di acqua di fogghiu è fede aghjustatu sottu à a tapa finu à chì si fretce. In u cecciu moltu vache l'ova è aghjunghje a cipolla fritta in qualchì modu cunvene. Pudete finamente chop cù un cuteddu, tostate in una licenziale o passa per un macinatu di carne. Pigliò l'inguernu, cum'è stagione di u salinu è, se vulete, una mezcla di pimentari frischi è moltu bè. Avà addossu i cutleti cù e nostre mani, patting, è frittura in una tina calentata cù l'oliu vegetale, cù un caldu mediu nantu à a chiave finu à u bè daveru.

Cutleti caliu cù avena da a carne di vacca moltu sò sirvuti cù qualsiasi pratiche è vegetali.

Cutleti cun avena e carne di pollettini piccati in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Ola scaccasti un pozzu moltu in un licore è fremenu u latte, calienta à foglie. Copercia l'accordu, permettenu infallu è friddu pocu.

Lave e pezzi di pollettini chicchi, ciuciate a cipolla è a zucca cun una licenziale, o passa per un macinatu di carne. In un colpu prufunditu, mischjà a massa in terra, aghjunghje ose, prugne olefalu, stagione di u salinu è, siddu pienu, sceglie u misgi. Sculture cun l'aiutu di e mani di u cutlet è u mettiu nantu à a panettore, fori in pergamena. Accunciatu in u fornu, calatu à 200 gradi prima, trenta ghjocne minuti prima di u culore chjucu.

Avemu servitutu cù qualsiasi pratiche o di ligumi.