Nymphaea - pianta è cura

Nymphaea hè una pianta chì hè beni cunnisciuta com'è liqueur d'acqua o un lique d'acqua. Hè cresciuta assai in u paisaghju, in particulare, per decorare un giardinu di giardinu . Scupremu di e peculiarità di piantà una ninfa in una stagione è cura di sta fugliusa in fretta.

Cultivazione di nymphaea

Plant nymphaea in a primavera, quandu l'acqua in l'estanciu di giardinu sarà standu è calenderà à temperate. Quandu sbarcate a nymphaea in l'acqui seguinu à a regula basica: in 1 squaritu. m di u spaziu di u reservatu sò stati posti 1-3 pianti, micca più. Inutili, in pocu anni u fiore si sviluppa, coperà tutta a superficia di l'acqua, è u so sistema radicali ùn puderanu penetraru a luce.

In cundizioni naturali, a Nymphaea cresce in u pianu à u fondu di u reservoir, è e so foglie è i fiori sùffranu à a superficia à a dannu di i so petioles longu. Plantare nymphaea in u travagliu di u giardinu hè realizatu, com'è regula, in un cuntinuu cù una mistura di terra è sana di giardinu. Cci ti pudete aghjunghje un pocu di culi, perchè u territoriu hè megliu mantene in u cuntinuu.

Aghja in mente chì ci sò parechji tipi di liri d'acqua: pesce, mediusu è grande, ordone è frente. L'scelta di una varjetà venenu micca solu per e so qualità decorativa, ma dinò in a prufundità di a vostra stazione.

A sola diffiegazione chì distingui u cultivatu di a nymphaea da l'altri pranzi di giardinu hè a so inviendu. In l'invernu, l'acquiarà esse ingiustamenti cunghjelu, è a salvezza di fiori si deve curatu in anticipazione. Ci hè parechji manere di inviendu u nymphaeus: