Cumu si stenderete cupcakes in casa?

Trà a grande varietà di pasticci casani, i cupcakes sò a più sèmplice è più veloce. Ma questu ùn impedisce à l'autoritate à i cunsumatori in vista di u gustu eccezziunale, è à mezu à l'aziende per i pussibulità larghevuli per l'esperimenti.

Avemu dupperinu parechji ricette per questa postrazità senza pretensione per tè, chì pudete piglià cum'è a basa di e vostre future experiences culinary.

Comu preparài muffins in casu kefir à u kefir?

Ingredients:

Preparazione

In inizialmenti, lavamu un bon raisin, frettaghju durante dece minuti cù l'acqua calda, poi a pidata di novu in un colander, lasciemu e ssachjà nantu à una tagale di carta.

L'ovu hè stata cun pezzu di salinu à finu è manghjendu è cun u jogurt. Pudemu u zuccheru in a base di u liquidu, u zuccheru di vellerie mestu cù u pane furmatu in prima farina tamanta è aghjunghje a massa cun una corolla finu à u lettu, massa homogeneia senza admixture di bannelli di farina è cristalli di zuccaru dissidutu. A cunsistenza di a pasta finita hè stata un spinghje più grossa chì a crema agria. À a fine di u mischju, aghjunghje l'appiccicati pianu prediletti.

Avemu pozzu a voglia di a molde nantu à molde oiled (in casate chì i furmati sò silicone, ùn pudete micca lubricate) è i mette in un forru precuvenu. Bake cakes à una temperatura di 185 gradi per vintu à trenta minuti. U tempu di residenza di i prudutti in u fornu pò varià secondu a capacità di u dispusitivu, è dinò a dimensione di i moldi.

A prus disponibile aghju cugliosi casani cù u pezzu un pocu di tempu per friddà, è poi pigliu da i furmagliu, aghjustemu u zucchero in pollu è pò serve.

In l'absentie di molte lichjendi, hè pussibule cusì cunglendu un bìzzu in una forma grande, aumentendu u tempu di coccu un pocu, è se ne necessariu, cambià i pasciuti cù frutti, frutti o altre furmagliu. Pudete ancu varià u gustu di cibo agghiuncennu vanilla, cinnamone o cìtricu, è cogliu a superficia in u settore di u zucchero pulmuniu cù un glaze. Prufessiunale è godi novi gustos.

Cumu pudè cocilu un tatu pastellu à curretta?

Ingredients:

Preparazione

A margarina aromatizzata o di mantra cun u zuccaru granulatu, a vanira, poveru e pozzu finta finu à ligge. Spicchèttulu u furmagliu per un filtru è scumpite à a sblessa cù una licenzerette è aghjunghje à a mezclaine d'oliu dolci. Doppu, rumpia a massa cun un mezcladoru finu à uniforme, andate dopu l'ova è rumpu novu finu à ottene una misura uniforme uniforme.

Fiancà, fate a farina pruvata è l'arricchjata in l'oxigenu, sprinkle u pastore di furmagliu è rinfrescate a massa à uniforme, solu avà cun una cullette o spatula. Avà ghjunghjite u turnu di pezzi. Deve esse preparatu in anticipu. Per fà questu, l'arrimbà, appiccicate quì per qualchì pocu minuti in l'acqua di ferli è po esse secondu.

Quandu i pezzi sò mischjuli, spenderu a pasta in una forma oliu è u mette in un forru preinfirmatu. U regnu di temperatura necessaria per a stufa hè 165-170 gradi. Dopu qualchì ora dopu u pane hè stufatu è fustu. Verificà a preparazione tradiziunale cù un scalu di lignu.