Cume foglie cake in paper forme?

Oghje, vi cunsigliarè cumu di furnisce in u foru di furmagliu di furmagliu cù l'esempiu di una di e ricette di Pasqua, è dinò di più nantu à e vantaghji è l'uppusizzioni di stu invenzione moderna.

Pasqua pastelli in forma di carta - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Emprinzendu a coccia di pastelli in stampagtichi, com'è una materia di sicuru, cù a creazione di una pasta. Per fà quessa, un vetru untuosciatu di latti quandu hè spesu in un pappuluzzu, aghjunte tuttu u levitu rassumatu, trè zuppi di zuccherinu è farina è cunfundite. Dopu cinquettesimu minuti, trè ovinadi sò trattati cun un mezcladoru in una spuma grossa, agghiuncennu dui vetru di zuccaru, è dopu dissolvi tutti i cristalli, l'oliu vegetale senza gustu è a crema agria.

Avà in un vastu vandale chì combina u levitu è ​​a so amara agria, fate u resto di u latte, pre-cali centru di cinque centu cinque centesimi, trasfurmate circa setti grammi di farina tamanta, stitch bien è ponu in calidez è cunsulazione durante trè ore. Ogni mità ora durante u prucessu di l'acima secundariu, avemu assuciatu cù prestidia è bassa.

Dopu un pocu tempu, facemu a prova finali. Per fà questu, pughjenu u cuncentradoru intensivu cù l'olii di u pullante restu, affinchendu una di prutezione per a cucina fondant. Mentre fossi, fate u zuccaru restante è poverà a mistura finu à chì tutti i cristalli dolci sò dissoluti cumplittamenti. In u cusitu aghju varillu à u vinuillinu, a mantra moltu moltu è preparanu oghje u zuccheru. Emu mezclate tuttu cù cura è, vendu una farina tamanta, ùn aghjunghemu micca una struttura peghjosa, ma assai moltu di u teste per pastelli. Si lasciemu calmericu in u calore. Dopu u primu ascensione, simu solu misure, è dopu à u sicondu, aghjunghjemos e passaggiu lavoru in anticipu, seccu è sprinkled cù farina. Quandu a pani risalche pè a terza volta, a diffuseghja nantu à i moldi di carta, cumprà cù pocu più di un terzu di u volumu totalu, è si vendu un pocu tempu per aumentà u voluminu almenu duie volte. Avà movendu cun cura moltu di pane pasture in furmulare di carta à un furnu ardente. A so temperatura si deve mantene in tuttu u prucessu di furmazioni à 180 °. U tempu di residenza di i prudutti in u fornu dipende direttamente di a so grandezza è pò varià di media da vinti à quaranta minuti. Ma per cunfidenza, hè megliu di verificà a pratica di i pasticci secchi di schernze di lignu.

Cumu piace à bonificà pasticci in furmatu di carta?

Cumu pò esse vistutu da a descrizzione di a ricetta quì sopra, i tagghi di pezzi per u pastiche sò usati, cum'è qualsiasi altre forma, salvu chì ùn deve micca bisognu d'oliu è sprinkled cù farina o cù una manga. Inoltre, i prudutti dopu à puddicà pò esse stati in moldede di carta senza eliminazione, è questu ùn privilighja micca l'aspettu o u gustu di tortu prestitu. Ùn sò micca mulluti, ma à u cuntrariu li retti a tanta humidità è ùn saranu asciutta. Un altra ventaja di e forme hè chì ùn deve micca bisognu di lavà. È a so mancanza hè solu chì sò dispunibuli, ma nantu à u sfondatu generale di meriti ùn hè micca bassu essinziali.

Avà sapete cusì cocchi di Pasqua in furmati di carta. A pasta per questu pò esse preparatu da alcuni ricetta, chì preferite, u risultatu in ogni casu duvete sarete cuntentu.