Torta cun macchina

Ci sò unepoche di i tipi di listinu più populari chì sò in più usati da e donne in casa, è sò allu più assequible è tastieru cum'è u listinu finished. In questu articulu vi trova ricettive di pastasilla mousse, pruvata è affidativa.

U zuccaru granciu di marshmallow

Questu hè u tipu più cumuni di masticu, chì hè ideali per i principianti.

Ingredients:

Preparazione

Pudava u malvaghè in un pianu deepu, dissolvi l'acidu citrique in acqua tibio e foglia è aghjunghje à u malvate. Pudemu à u micru à u pienu à putere per 15-20 seconde, a nostra tarea hè di fà u malviziu. Quandu avemu ottinutu questu, amuciatu à pena è cumincià à aghjunghjendu in puzziche, mischjà cum'è una massa di a cunsistenza di plastilina.

Se ti pigghialu un malvate di colore, per esempiu, rosatu, avete da vene un masticu di culore per u cunfettu.

Liceu mastru

Ingredients:

Preparazione

Prima, deve avete messe in pezzu cù u latticed milk, è aghjunghje l'aziu condensatu in tutti è funziona tuttu. A principal cosa in sta ricetta hè di mantene a proporzioni ugguali di ingredienti.

Chocolate mastic

Ingredients:

Preparazione

U cicculata moltu è affucchendu nantu à un bagnu di steam, finu à chì si funnu aghjustà u meli di u lichju, a massa cumencia da a ghjustu. L'amuciamu durante 20 minuti, mentre chì a mantega di cacao serà liberata, ùn hè micca u panicu, hè normale, serebbe sariu solu s'interfere.

Gelatina mastru

Ingredients:

Preparazione

A gelatina hè spesu cù acqua per una ora, è poi ponu nantu à un bagnu di l'acqua è affundate. Cumpigliemu è quandu s'hè enfilatu, ma ancu licurusu, aghjunghje u pastu è agisce cun enteremu.

Décorazione di u pastu di i zitelli di listina masticu da i ghjocu stessu

A questa classa maestra vi diciarà cumu fà solu un pastu fantasticu di ghjuvane cù u listinu, chì piace u zitellu è a zitella cù a so uriginali, è simplicità d'esekzione.

Cusì, avete bisognu di cocchji pastes bioluggìi è tagliate à e tàvitate, è in dui di elli cutanu u mezu.

Avà avemu chjappu: in u fondu di una metu sita, in u mezzu ci sò duie parte cù borsi, un pocu "pozzu" hè acquistatu, in quale hè pussibule di cunfermiera di culore, dragees, zheleiki ...

E cogliri u restu di a meza, tutti i tagliutti sò cumminati cù crema.

Avemu scemu u pastellu da ogni uccisa cù u mastru crema, per esempiu, l'oliu, pruvate à fà a superficie più lisa.

Pigliate u listinu bianca, aghjunghje un tinglado blu per ottene un culore biancu. Hè megliu di travaglià cù i culori di u gel, ma ancu i seccu si fate, hè chì ghjucate à masticate più per distribuzione uniformi u culore. Ùn bisognu di purtalla di guanti, tinti mancu l 'alimentu, ma mancianu bè.

U mastru resultanti hè struitu in una capra larga relativamente finosa.

Emprumminamu a stretta di u nostru pastellu, hè megliu falla sopra à qualchì sustratu per a cunvenzione.

Demu avemu spàrtela cù una spatula, avemu chjude u masticu eccessivu, u celu hè sempre utili in l'arcubalciu, è pò ancu esse pittatu in più culori saturati, blu è violeta.

Avà pezziamu parechji pezzi di masticu in sette culura di l'arcittu.

Pigliemu un flagellu multicoloricu è formanu un arcubalenu per elli in un semicirculu, si tagghiau e crescenu di e fruntiere è lasciate à lascià.

Parture da u mulinu, aghjunghje a bracera chì l'arcu è arghjentu u pegà u fronte di u pastellu.

Da u listinu biancu si rivettemu balli di tuli dimenisuni è formate i nubi.

Eccu un fugliale maravigghiusu, brillanti, stalla. È se hè tagliatu, ogni figliolu sarà piacevule cù a surprisa culurita.