Changdeokgung


Changdeokgung - questu hè l'unicu palazzu di tutte e cose in Corea del Sud , chì hà cunservatu a so prisenza da u primu cuncipimentu in u 1412. Avà hè listatu com'è Patrimoniu da Patrimoniu World è hè unu di i attraziati più famose di Seoul .

Storia di u Changdeokgung Palace in Seoul

U principiu di a custruzzione di u palazzu hè attribuita à 1405 anni. Hè stata finita in 7 anni. À quellu tempu, a residenza principali di i guerrieri coreani era u Palazzu Gyeongbokgung , è Changdeokgung hè stata fatta cum'è una residenza d'estiu per esse attività . In a so forma originale, i dui palazzi vivi finu à a fine di u XVI secolo, finu à chì Seoul fu pigliatu da i Japanese. In u prucessu di e operazioni militari, solu e so ruins stavenze da Changdeokgung è Gyeongbokgung.

Riturnà à u so duminiu, u rè Sonjo hà devene à vive in Toksugun , chì ùn era micca surprisingly dagiatu durante l'invasione Japanese. Sfurtunatamente, per a tribunale reali, stu beddu palazzu rinovu à esse troppu picculu, è hè decisu di revive Changdeokgung. A residenza principale per tutti i rappresentanti di u Cumunitariu di Palermu di a dinastia riali coreana hè da a mità di u seculu XVII è finu à u 1926, quandu l'ultimu Re di Corea murìu Sunjon.

Parc, Changdeokgung, Palacio

U locu più appassiunanti per i turisti ùn hè micca u palazzu stessu cù i so boni piazzi, ma u parcorsu secre chì inizio sottu à u palazzu. A maiò parte hè chjamatu - "back" park, o Pivon.

Quandu u giardinu era u puntu di iniziu per a custruzzione di u cumplessu di palazzo in questu locu. I so alleys ombreras è gazebos addiventanu un locu predilettu per i camini riri solitori. In questu ghjianu, i Corsi ùn eranu micca ammessi, per quessa chì i monarchi puderanu esse sò solu cun elli o cù i so invitati.

A unicità di u locu secreghju hè chì ùn micca micca apre a terra muntosa vicinu. Quì nimu pruvò à livassi u territoriu è a pianta cù arbuli è arbusti in un certu modu. Criendu un giardinu, i architetti coreanos pruvate à priservà è mantene a bellezza especialità di questu locu, cù i so prudutti è fiumi, morta di nebbia è sopra à e muntagne.

U Treasure Cheonme

U tempiu Chonme fù stallatu in u 15u seculu, à u stessu tempu da a custruzzione di u palazzu. Dopu questu, cuntene i tesori di a Dinastia Joseon, chì sò guardati currettamente. Fà chì era u tresoru chì causò a trasferimentu di a residenza principali in Changdeokgung. Ci sò pillette cù i nomi di i rè, i riginesi, i prìncipi è altre rapprisintanti di a dinastia reale, è in a stanza vicinu - comprimi cù i nomi di 82 cumpagnie chì aiutavanu li monarchi coreani durante u so regnu.

Hotel vicino a Changdeokgung Palace

Per esse in Seoul, pudete sceglie l'area di u palazzu. In questu casu, vi vippu vicinu à un bonu parcu chì pudete cammarà ogni ghjornu, è micca solu di tutti l'altri viaggi di a capitale. Per una stanza còmicu:

Cume si vede à Changdeokgung Palace in Seoul?

U park è u palazzu sò in u centru di a capitale, è a manera più faciule per ellu à elli hè di trasportu publicu. Pudete piglià l' metro , li linii Nos. 1,3 o 5, dopu l'arrivu à l'stazione Changdeokgung Palace. Inoltre esse pudete furnisce u bus numero 162, chì vi porta nantu à l'intrada à u parcu.

In caru o taxi, u viaghju da u fiumu à u Changdeokgun ùn hè micca più di a meza ora.