Sights of Tatarstan

Ci hè un locu spettaculu nantu à u territoriu di a Russia, induve i dui fiumi più grandi, u Volga è a Kama, è e dui culturi, u punenti è u orientu, si fusenu. Hè nantu à a Ripùbbrica di Tatarstan, induve rapprisentanti di più di 107 naziunalità vanu in paesaghju à longu u territoriu pocu à pocu cunfrattu. Hè quì, in u Tartarusu assolellatu assicurativu, è andaremu oghje nantu à un viaghju virtuale à sightseeing.

Posti interessanti in Tatarstan

  1. Sì avete pensatu à ciò chì à vede in Tatarstan, ricumandemu chì cumincià u vostru viaghju cù unu di i più preziosità - u settore anticu di i Grandi Bulgars . A so storia principia in u 10u seculu in u 10u è quì à u 14e seculu diventò u centru di a regione búlgara. U centru stòricu di u cumunità búlgara hè a cattidrali di a cattidra, datata di u 13u seculu è hè parti di u gruppu d'esteticu chì cullighja u Grandi Minarete cù u Palazzu di u Khan. In più di sti munumenti architettoniali in
  2. In a vicinanza di Kazan hè un unu museu più interessante di Tatarstan - u museu archeologicu di riserva Bilyar Settlement . Stu settidu settore hè stata fundatu à fine di u 10u seculu, è dopu à 3 seculi Bilyar righjunghji à u so picculu, diventendu a capitale di a Volga Bulgària. Ntô XII sèculu Bilyar si cita in l'annali com'è cità economica cun u nivellu di sviluppu di diversi articuli. In u mezzu di u 13 ° sèculu Bilyar hè statu distruttu tutta, senza pudè sustene a invasione Mongoliana. Oghje nantu à u territoriu di una metròpolis impera ch'ùn hè un paisolu Bilyarsk è eserciti archeologichi attivi sò purtati.
  3. 25 km da a capitale di Tatarstan, Kazan hè u famusu paesi di Kaimary . Ciò chì hè cusì cunnisciutu per questu locu pocu in a regione High Tatar? Prima, quandu fù abbandunata da a so prisenza dui imperatori russi - Petru Santu è Paulu a Prima. Siconda, era in i Caimari chì una volta u patrimoniu di u grand poeta di Russia è l'amicinu vicinu A.S. Pushkin EA. Baratynsky. Oghje, ognunu pò vede i ruvini di a splutazioni chì anu survivatu à questu ghjornu, è di u scheletru di brioccu di a chjesa di Kirillo-Belozerskaya situata nantu à a pruprietariu. I muri di a chjesa eranu cunservati in locu è bè frischi, custituitu da i primi pittori di Russia.
  4. U museu naziunali di Tatarstan hà iniziatu u so travagliu in u 1894 è hè unu di i più antichi in Russia. A so exposizione includi parechje tesi valura: archeologica, artistica, storica, scientifica naturali. Inoltre, l'unica ramma di l'Ermitage Saint-Petersburg in Russia opera in u territoriu di u museu.
  5. Inoltre, ùn ti scurdate di visità i teatrini di Kazan , è quandu vi torna in casa, visitate un paru di i più belli città in Russia .