Tangale, Sri Lanka

Questa hè una di e cità più grandi di a pruvincia, cunnisciutu per i so platti limpi è l'eco-bias in generale. A cità di Tangalle hè perfetta per famiglie è viaghju per dui.

Meteo à Tangalla

Ùn pò esse affissu chì u restu sarà piacè chì si vulete micca u periodu più favore di l'annu per un viaghju, ma u tempu ùn hè micca l'ultimu fattore. Allora i mesi più chiuvuti fallenu per l'estate. Apri appressu a meza mese in ghjugnu è aostu à settimana cumplida cun tempore nuvole è umidi. Da sittè settembre, i ghjorni assuciati anu aumentate, ma hè casi impossible nant'à nimu per l'onda di dui alte umani. Hè dunqua passatu di vacanze in u periodu trà ghjennaghju è marzu, quandu u tempu staghjunatu. In generale, u clima in Tangalle hè adattatu per quelli turisti chì ùn si ponenu l'aria secca è u forte forte.

Tangalle, Sri Lanka: parlà di u restu

Sè vo site una pianificazione di vacanze in sta cità, ancu prima di u viaghju, hè cunsigliatu di acquistà una pocu acquaintia di e peculiarità di a ricreazione in questa parte di Sri Lanka. A cità hè un portu pescu è unu di i centri di u turismu. L'aria hè un clima aggradèvule è simplicemente ghjiugraffichi di mare.

U fattu hè chì ogni spiaggia di Tangale pò esse u titulu d'unu di i megliu in l'isula. U più famusu fostu hè Medilla per a so bellezza. A siera pura è e so splendore cunfrei di sfarenti tamanza è forme, è in acqua chjaru pò esse vistutu cù culori. Se decide decide di rilassate cù i zitelli, serete più apprupriatu à a spiaggia Medaketia, chì hè unu di i più sicuri. A strada, hè vicinu à quessa chì a maiò parte di e persone inexpensive à Tangale sò cuncentrati.

Tangallu: pensendu in modu di piacè

I platini bè è l'acqua hè sensu bonu, ma u monotonu sensu sottu u sole, probabbilmente, più tardu o dopu avete bored. Pò u so sguardu per andà in i visitori. Fans di bellezza naturale ti piace u viaghju à unu di i parchi naziunali. Elettricanti elefanti sò aspittendu à voi in u park Uda Valava, in Yala Park pudete vede i leopardi, è in Bendal i turisti sò invitatu per toccu a vita di l'uccelli, è ci hè circa 150.

A citadina di Tangalle in Sri Lanka hè ancu un distrittu induve a tartaruga ova di ova. Ci hè ancu eccoglii sulleveni à a spiaggia di Reka, induve pudete osservà a vita di i castagni in i so cundizzioni più naturali. Avete pacienza, perchè qualchì volta pudete stà aspittà assai. A strada, se ùn vede micca e turtle, i soldi per a vira seranu tornatu à voi.