Semplici di pelliccia

U trasplante di a caccia hè un mudellu radicali di trattà i cernizzioni profundità, l'ulcera tròfica è l'altri ferite severi di a pelle. Questa hè una intervenzione operattiva diretta à eliminà i gravimenti danuvichi è transplantati in questa zona di a pelle perfetta. L'operazione utilizate a so propria pelusa o autograft.

Cumu hè realizatu u trasplante di a pelle?

U trasplante di a pelle nantu à a fàccia o corpu hè realizatu in 3 stages:

  1. Inchiostru.
  2. Preparazione di u lettu di ferita.
  3. Trasplante di una pellina sana nantu à a superficia di ferita.

L'scelta di u locu duva u trasplante hè stata chjappata da a natura di a superficia di u corpu di u paci è u gammi di a pelle, è ancu di a pussibilità di cresce e cundizioni favurevoli per a curación rapidu di a ferita dopu a cirurgia. In a maiò parte di i casi, per un trasplante di a pelle cù credenze è altre lussu di a pelle, un ramu hè stato da a superficia di a superficia o di a superficia di i buttigli o cosci, u so pede.

Prima di applicà una nova pelle, a superficia granulosa di a ferita hè trattata cun una soluzione di sodium chloride è secca. Allora un ramu hè impiigatu nantu à u lettu, hà sviluppatu finu à chì e persa desaparera. Hè cundottu nantu à a ferita cù l'aiutu di costi di a pelle o un attrazzu speziale.

Dopu traspurturatori di a pelle cù hemangiomas è ardutti, per prevene l'accùmuli di sangue sottu u trasplante, anch'elli incised vastu zoni di a pelle. Per quessa, una tale operazione ùn hè micca solu assai longu, ma ancu accumpagnata da assai perda di sangue. Scupriteu solu sottu l'anesthesi generali è sottu a prutezzione obligativi di trasfusione di sangue.

Nant'à u spaziu di u donatori, induve hè stata tuccata a pelle, un attache di pressa hè appiecata per vultà l'heure (secondu).

Rehabilità dopu u trasplante di a pelle

Dopu chì a pelle hè stata trasplantata (cù ultrasuli tròfichi, cremati, hemangiomi, etc.), hè bisognu di prevenzione di u rejetu di a trasfurtera. À questu ghjornu, u paci hè assignatu glucocorticosteroidi . Sò appiicati nòtticamenti in a forma di una suluzione chì appiega à i venditi.

U trasplante sopravvive circa 6-7 ghjorni. Se ùn ci sò micca signalimenti privati ​​(frebba, bundenza, u dolore severu), in questu ora u primu vestitu hè in situ. A finitenesse dopu l'incisione squadra di u ramu hè abbandunatu in un pneumaticu di ghisa (trasmisà) durante parechji maniatimi. Quista impedisce u cumbattimentu di i mari.

Inoltre, i metudi cirurgichi di u trattamentu sò usati in a riabilitazioni longa. Questa hè necessariu per eliminà e cicati chì formanu dopu à un travagliu di a pelle.