Hernia femorale

In u spaziu di u triangulu femoricu, un omu hà una multitùdine di canali, tendini è ligamenti, chì ghjucanu un rolu significativu à assicurà l'attività vitale di u corpu. In u casu induve u tessulu cunghjuntu di u muvimentu abdominal hè fisicu debilmente, i organi situati in a parti infermale di a cavità abdominal (ciclichi intestinali, gran omentum) abbandunate u canali femurale è a fèrra femoral hè furmatu.

Sintomi di l'hernia femorale

L'hènura femoricu in dui donne è l'omi hà a listessa simpatomatulugia. In u principiu ùn ci hè un sensu spavintusu in l'abdomenu è in l'area di i cosci. E i sintomi anu crescenu cù attività fisica. Dopu qualchì tempu, sottu a pelle pare un tuberculu, sopratuttu noteu in situ situ unni hè necessariu di spurtari (quandu u levitu u gravità, l'attu di defecazione), mentri a parti cautu hè sèmprevi fà risolvi. Dopu a manipulazione, u saliu sparisci, mentre chì un rumbling caracteristicu hè intesu. Quarchi cosa ci pò esse inzuccarà di a parti infermali nantu à u corpu di u corpu induve hè a hernia è u crescitu di a temperatura.

Cumplicazzioni di a malatia ci sò:

Hè impurtante diferencià a hernia femora da e malatie cù sintomi simile (lipomati, trombophlebitis , varicesi, formazioni onkologici, etc.) Per fà questu:

Trattamentu di e fernu femoricu

I sperti: in casu di a deteczione di a malatia senza l'interventu kirurariu ùn pò micca fà! Cù una fèrtile femurale, un operatu di hernia hè realizatu seguitatu da una difetta plastica. Ci hè parechje mètudi di guida cù l'operazione, ma tutti di elli sò apugneri à apertura è sguassà u sac sacchetti, riparazione di i so cuntenuti è reparazione di u difettu.

Sutta cirugia plastica cù l'hernia femoricu hè u significatu di l'usu di i tissuti perituali per creà un framework è suturanu u canali femori cù un filu special absorbable.

U plasticu pò ancu esse fatta cù una muta sintetica. In questu casu, u canali femoricu ùn hè micca sutitu.

Cù una fèrula femurita strangulada, una laparotomia mediana hè indicata, destinata à eliminà una parte di u festu.