Bosingang


In a capitale sudcoreana hè una di e strade antica in u paese, chjamatu Chonno. U so nome traduce cum'è "boulevard de belfries". E questu hè veramente cusì, perchè quì hè u famoso campanile di Bosingak. Questa attrazioni unica attraversu cintui centu turista ogni ghjornu.

Infurmazioni ghjugna

A struttura hè stata struita in u 1396 durante u regnu di u Re Taejo (Dinastia Joseon), quandu Seoul era un picculu paese. A campana era in u centru di u paese è hà ghjucatu un rolu impurtante in a vita di l'indigeni. Hà nutatu i residenti lucale nantu à:

Ogni ghjornu u ringing hè distribuitu 33 volte à 04:00 am è 28 volte à 22:00 p.m. Bosingang hè un grande palcuscenu di tazzi cuncrettu chì era custruitu in u coreu tradiziunale coreanu. A campana era enormu, fù calcicata da bronzu è era sottu à una cornisa especial. Ntô 1468, suffriva di focu, ma era statu ristatu immediatamenti. Per tuttu a so storia, a struttura hè statu rifiutamente distrutta per i fieri è a guerra.

Bosingig Avà

Oghje, a campana hè guardata in u Museo Nazionale di Corea di u Corea è hè rapprisintata in l'exposizione storicu. In u locu uriginale sò situate u listessu campeddu di tene (più di 3,5 m), u sonu di chì si pò esse intesa in u Vespiu d'annu. Hè scritta da u bronzu in u 1985 cù donatori di u publicu.

Ogni annu à a mezzanine da u 31 dicembre à u 1 di ghjennaghju, un grande quantu di persone riuniscenu in Bosingang. Tradizionalmente, sò esperanu 33 campane, dopu chì u paese vi vene l'annu novu. À questu tempu in a cità i trasporti pùblicu è l'agenze infurmazione lawrinu ci travaglianu dura.

U pavellone hè stata restaurada in u 1979. Hè cunsideratu un monumentu architettonicu è tesoru naziunale cù u numaru 2. L'accessibilità à l'attrazioni hè liberu in ogni mumentu di l'annu.

Funzioni di visita

Ogni omu pò intrutu in u territoriu di Bosingang, à u listessu tempu ùn hè micca una tarifa di accadera. A prossimu di a campana hè un officinu especial, daveru, chì mostra i visitatori cumu ghjustificà u babbu di lignu è fàcciu. Questi turisti anu cambiatu in e vestiti coreani tradiziunali è in una forma chjamata a campana. Pudete fà esse stunzazione è pigliate assai emozioni pusitivi. In u territoriu di i posti, i vacanze naziunale è i celebrazione sò spessu prusquenu.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Seoul à u campanaru Bosingang, pudete alcuni a 1 linea di metro . L'istazione chjamata l'Estazione Sheongnyangni. Da quì avete bisognu à caminari 5 minuti longu di Chonno Street, chì hè casa di un grande numaru d'attraziu storicu.