Cumu pompe in u pressu per una settimana?

Parechje ghjente è donne facenu una situazione chì a rifarenza in u mirroru ùn mette micca e so aspetta. Avete sensu slim e fragile, è da a so strada di vetru chì ghjè inglesi annunziatu da un doppiu cù un zanatu notevu, perchè ultimamente avete acquistatu uni pochi volglie più altri chì, com'è a furtuna averia, era dipositu à a cintina.

Questa situazione hà da sponda l'inturnu di qualcunu. È per fà rende rápidamente u corpu per esempiu, truvamu nantu à una dieta. Ma, per esse ridutta di u pesu eccessivu in a regione cintura, una dieta ùn hè micca abbastanza. Ci hè una faccia cun quistione di cumu per pompà i musculi di a stampa . A fat asciutta di u stomacu è i marghjulini, è i musculusi anu tornatu in un tonu è tornu torna elàstica è elàstica, un settitu d'exerciti fisichi hè necessariu. E vulete vede u risultatu, naturalmente, in u tempu più tempu.

Cumu pompe in u pressu per una settimana?

Fighjani qualchi esercize semprici chì sò faciuli faciuli.

Queste eserciziu duveranu esse realizatu nantu à una superficie plana è solidissima. In casa hè, sicuru, sessu. Ughjettu matimàticu pudete facilmente rimpiazzà a caratteristica. A cosa principal hè chì i vostri mani è i pedi ùn ùn sciddicate.

1. Allora, a pusizione di iniziali: ghjittata. Ora cunsuleghja i vostri brazzi, u vostru corpu devia esse ghjustu pussibuli, solu l'palmi è i pezzi avianu toccu u pianu.

Mantendu sta pusizione per parechji minuti hè in stessa una manera efficafogliu di pompa di una stampa. Tuttavia, questu esercitu ùn solu ùn anu pulitariu i musculus di l'abdomen è i mariti. Cum'è una bonus piacevule, dà una carica à i musculi di e mani, di i so pedi è di i costi.

In ogni casu, u burden principale cascanu nantu à a stampa. Escuttu à u vostru corpu: se avete pigliatu a pusizioni ghjustu, i musculi addominati laterali è abdominali seranu scherzati a maiò.

À u principiu di a cunversazione, dicemu chì pudete sparà a stampa per una settimana. Ma questu hè bisognu di travagliu massimu. Dunque, avemu a cumpraria di l'exercitu. Lentamente, senza scherzosi, pull one knee first, then another. Repetite stu sviluppu 20 volte per una, è poi per l'altra parte.

In casu chè una carrega pare micca eccessiva, ùn pruvate nunda. Dà una chance di restu è cumince l'esercitu novu.

2. Se a quistione di quantu rapidamente di sparà a stampa di salvezza hè particularmente aguta davanti à voi, u terzu esercitu di u cumplessu avarà da aiutà. Per ellu avete bisognu à minà à a spina. Hè megliu se ci hè un sustegnu stabile per i mani à prossimu. Struisce i so gammi, pianu pianu lentamente, è poi lentamente infine. S'ellu hè troppu difficultu, pudete prima pruvà à rinfurzà i giacenu fugliati in i ghjinochje. Per una maiurezza effettuate di stu sercitu, ùn tocchi in u pavimentu cù i vostri pedi, sughjì. L'esercitu deve esse ripetite 20 piace.

Quandu hà fattu esse exercitu, travaglià principarmenti in i musculi di a pressa più bassa. Inoltre, i musculi di u situ esterno di u cadutu è di u ritornu sò in parte. Se vulete utilizà a parti suprema di a stampa, sullivate i vostri lepisani di l'omopre chì alzanu li gammi. A carica hè distribuzata più ancu in u peritoneu.

3. U successu l'aiutu hà aiutatu à cullà i musculi addominali laterali. In casa hè più piacevule per esse a prumuvere allora u sofa.

Posizione di prossimu: aghjustemu nantu à a so back, e so pere chjappà nantu à i ghjinochje pusendu nantu à u sufettu, mani darrere u capu. Sugummente, senza scimmi, righjistà a parti suprema di u troncu. Per drinzià l'effettu di questu esercitu , quandu u levitu, tirimene u corpu à u partitu per chì l'u coddu ghjustu hè diretta à u ghjinochju u vinu. Pagau attente, ùn si ponu esse in manu cù e mani, stendu a testa. Esercitu hè ancu repetitu 20 vechji.

Questu complexu di trè exercici simuli vi purterà da a forza di 15 minuti, anche si l'esercitu fisicu ùn hè micca spèiu per voi.

Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule di sparà una stampa, a cume principal hè di cuntinuà a furia di ghjornu.