Einzezziu per riduce u voluminu di i malati

U più calu hè diventatu fora di a finestra (è se a finestra hè ancu frostily, u calanzu s'assumiglia à un calendariu), più avemu intricciatu nantu à u novu prublema di i posti di u corpu acquistate annantu à l'inguernu. L'Immagine - questu hè una di quelle spazii chì u grassu hè assai piazzatu è, per quessa, chjamemu ancu questu problematicu.

Per pèrdite pisu in questa zona, l'esercizii per riduce u voluminu di i malati ùn sanu micca bè. Hè necessariu di maximizà a razione à a primavera-estiu, è prutegge da i feste di natura. Per questu scopu fighjà a nostra attenzioni nantu à i pezzi di vegetali, u pesciu, i prudutti è di i prudutti di u lattice. Tuttu l'altare saziate perfettamentu è sarà un addiu ideale per i carricati per a reducione i malati, chì avemu da avà da fà.

Eserciti

  1. Cascate in una banda, ripòsite in l'antenatu - u vrazzu in l'anguli right. A càttru hè risuscitatu, u pede hè perpendiculare à u corpu, a vigna hè di curta. Arrassemu a perna superiura, senza abbassizie finu à a fine.
  2. IP - u listessu, u bracciu supranu hè colpi nantu à a cintina, curdula curretta à a punta è tira à u pettu, arrende è stende a stesa à a fine.
  3. Complicating - fendite a pane è triplu cù una primavera, tràppule à u pettu, è pateate.
  4. Frà l 'esercizii per riducì li ciace, avè bisognu di ritruvà u tempu per staticu. Fixemu a patata in a pusizione estesa è pulitica, chì travaglia a bracera. Tirà u pedicurinu è cura u legu per 10 seconde.
  5. Divièmu a patch'omoru, rilassate i musculi.
  6. Cambiammu a strutta, eserciti 1 - 5 nantu à a seconda side.
  7. Aduprà, realizamu un esercitivu efficace à reducesi i malati è infundate a so superficia interna. Avemu a nostra banda, ripusà u codice. A cula superiuttedda hè intricata, a vigna hè ghjustata, pigliammi u nosochek versu ellu stessu. Scagliu realizammi liftsu cù a perna inferita in l'exhalazione.
  8. Strapamu li calzini, fate l'elefante è, smintendu a perra, tirimenu i calcutti nantu à noi stessi.
  9. Trascorsi in u pianu à a peda, fate a pulsazione.
  10. Fixemu una strutta à u cima è accumpagna a pusizione per 10 sondi.
  11. Ognemu i nostri ghjinochje à u latu, fate pulsate in a "farfalla", rilassante i musculi.
  12. Fighjemu l'exercitu 7 - 11 nantu à a seconda stima.

Queste esercii deve esse cumminati cù una carica annantu à u corpu tutale, è dinò una dieta. A diminuzione di u voluminu di e cosce vene nantu à una semana di furmazioni attiva. È se vulete seguitarà i so parametri scrupulevuli, piglià una cinta di mettazione è piglià e prudenza di e vostre successi. Hè definitivamente aghjunghje motivazione !