Pudemu fà un giardinu in a Semana Santa?

Cù l'avventu di a primavera, a vita di qualsiasi agriculturale chjina assai preoccupiesi: a preparazione di letti, a selezzione di semen, u cultivatu di e piantini è l'arrangementi di serra sustituisci l'avutra direttamente cù a velocità cecmica. È hè nantu à quì ghjornu cale, quandu ogni minuti vale u so pesu in oru, una di e maiò festa cristiana - Pasqua. A settimana di precedente à u Diu santu hè chjamatu Passionate è hè nantu à una multitùdine di sinchieri è di supersticiones. Unu di elli dici chì hè strettu pruibitu per travaglià nantu à a terra durante stu pirìudu. Ch'ella hè questu cusì è se esse possibbi à pattighjà un giardinu in a Semana Santa - fighjemu capisce.

Pudete cultivà e piante in a Semana Santa?

L'ultima settimana di a Carà hè tradiziunale un mumentu chì tutti preoccuppi e preoccupati mundiale anu riduce davanti à u spirituale. I cristiani in stu periodu attendenu un servitori speciali, chì sò stallati solu à a Semana Santa, diventendu participanti originali in l'eventi scritti in a Bibbia. Frà l 'omi uriginali ci hè una parolla chì qualchissia viaghja à questu tempu hè pruibita. Ma questu hè micca bellu veru. Sicondu i costi di sta settimana, l'ordine in a casa hè fatta, chì devastate a schirtu accumulata duranti l'invernu, lavare a finestra è preparanu platti rituali, per esempiu, cunfetti di pasticceria. Ùn ci hè micca scappatu di a necessità di cumpagnia di funziunalità ufficiali - u schedariu di travagliu in l'ultima settimana di u postu ùn hè micca diffirenti da u schedariu in qualchì altru tempu. In quantu à l'impresa d'arbureti-ghjardia, invece, se ne necessariu, ponu cura nantu à stu periodu. Inoltre, assai persone crèdenu chì tuttu ciò chì hè stata postu in a preghjica di Pasqua ùn sultantu bè pocu, ma hà necessariu crescenu una bona racolosa. Dunque, a pianta è a pianta in a Semana Santa

ùn solu ùn hè pussibile, ma ancu hè necessariu. Ma hè necessariu di fà questu quì segunu chè certi reguli. Prima, u travagliu di lignu deve esse realizatu dopu, invece di ciò chì invece di visità i servizii church. Siconda, hè pussibule di cundite a terra, patate di pisci è altru travagliu in a Semana Santa quandu questu questu quì hè un piacè, è ùn ùn pruvucarà e disputi famigliali. In terzu, l'imprese di giardinu deve esse pruggettu di tali manera chì si sò cumpiitu da u Venneri Bonu - u ghjornu di u rigioni più stretta è l'iniziu di i servizii di a chjesa più impurtante. In questu ghjornu, cum'è u sàbbatu, ùn si ne cura di ogni ghjardinaghju.