Semana Santa - signali è quale ùn fate micca?

A Pasqua hè cunsiderata cum'è festa di festa cristiana più impurtante è di preparalli per questu principia dopu à u pardonu u dumènti, questu, u Carnaval di Carnaval . I rigioni più stondi di un mesi è un mità u mesi sò u primu è l'ultimu.

A Pasqua hè cunsiderata cum'è festa di festa cristiana più impurtante è di preparalli per questu principia dopu à u pardonu u dumènti, questu, u Carnaval di Carnaval . I rigioni più stondi di un mesi è un mità u mesi sò u primu è l'ultimu. Hè a sette ghjorni di sana prima di Pasqua è chjamata Passion Week, è chì ùn pò micca esse fattu è chì signori sò assuciati cù questu serà infurmatu in stu articulu.

Chì ùn pò micca esse fatte nantu à i ghjorni di a Santa Setmana è ciò chì pò esse fatta secondu i chjudelli di e chjesa?

Dumenicu di u Rumenu i Cristiani si sò cuntenti è glurificate, glurificà u nome di Cristu, ma oghji u luni cumminciate à chiancianu, sintendu a imminenza di traminazione imminenti è morte. In questu ghjornu, ghjè accettatu di ricurdà u ghjornu chì u Salvadore ghjunsenu in Ghjerusalemme, quellu chì avia avutu è pruvatu à trasmette à prudutti ordinari. A Semana Santa before Easter apelite à tutti i cristiani per osservà u postu di u sicondu gradu - secondu. Cum'è prima, hè inacceptable per manghjà manghjà d'urighjini d'animali, ma avà ùn pudere micca ancu l'oliu farina, è l'alimentazione hè cunsigliata per cocce senza trattamenti calori. U primu ghjornu di a settimana più stesu, ci hè un ordine chì ùn manghja à tuttu à u sole.

Quelli chì si interessanu à quellu chì ùn pò esse fattu u marti di a Semana Santa, hè vale a risponderà chì hè cunsigliu per cuntinuà a mantine fast è, sece possibli, per finisce u travagliu cù tessuti è filamenti. Finu à u ghjovi, hè bisognu di purtalla a casa l'ordine completo, per cupre e tàvule è mobili cù tile è taglioli festivi, per preparà una nova robba per elli è i zitelli. U meseccu, pudete cumprà tutte tutti i prudutti necessarisi per cibo pastes. A ghjovi, scurdate di l'Ultima Cena è leghje un extractu di stu fattu da a Bibbia. Finite a lavura generale è deve lavbu. Sicondu a lettera hè cunsideratu chì a festa ùn vene micca in casa brutta.

U vendemminu è u sabatu hè prescribed to abbandunà di l'alimentariu, ma tali ordine rigoru è caratteristiche di u monasteru, è e leghje simplici poveranu per ragione di forza è di salvezza. Questu hè particularmente cusì per i malattii, l'anziani, i zitelli, e pregnant women. Era u vennari chì Cristu era cunnannatu à morte è crucifìssenu, per quessa, hè cunsigliu per difende u serviziu in u tèmpiu è ùn fate nunda di a casa. U sabbatu da a matina dopu avete bisognu à avè u tempu di cocchi cucire, pittura l'ova è pigliate à u tempiu per a cunsacratge. Interessatu in chì ùn fà micca in u sàbatu di a Semana Santa, puderete risponde chì ùn pò micca manghjà da manghjà.

Chì ùn pò micca esse impegni in a Semana Santa?

Aghju dettu chì u dighjunu ùn solu ùn cuncernanu micca alimentariu, ma ancu u spiritu. A rifiutà di qualchi prudutti ùn significa pocu senza purificà l'ànima, è perchè ùn solu l'ultimi setti ghjorni di sema, ma u mesu è un mità entralizate hè cunsigliatu per pricà, è ancu pruvate à impidisce tutti i pinsamenti falchi è maligni in un sè stessu. Evite pelei è cunflitti , discussioni inautrata, calumnii, flatterie è condemnazione. Avemu bisognu di fà boni scritti è aiutà u nostru cumpagnu. Solu da a purificazione spirituali puderanu un avvicinà à Diu è veramente aligrezza in a risurrezzione di Cristu.

Quelli chì dumandanu ciò chì ùn pò esse fattu in a Semana Santa prima di Pasqua, ci vole à dì chì i projeczjonijiet concernanu a vita sessuale, cum'è qualchì altru piacè. Piegà cun u so maritu pò esse solu in u scuru, è da qualsiasi feste di festa è di divertimentu à ricusà. Questu hè sopratuttu di u Vieranu Santu. Avà hè chjaru chì pò, è ùn pò micca esse fattu à a Semana Santa, ma tali pruibiti pare sgagate solu per quelli chì ùn anu mai adiratu. Per avè intesu a via di u viaghju, unu pò capisce è senti chì questu hè fatta in vain è hè solu per a cumpassione per Cristu chì unu pò esse purificatu, diventenu megliu è capiscenu cusì finezzu è grandi hè a festa di Pasqua.