Cumu perchè pèrdite purtà lactera materna senza danni per u zitellu?

Per tutti e donne, a gravidanza è a cerveza anu da diverse effetti. Qualchidunu immediatamenti dopu à partitu tornanu à u so pesu originali, è duranti l'alimentazione di u zitellu pèrdite pisu ancu più, mentri àutri, à u cuntrariu, cumincianu a pisari rapidamente.

Intantu, ùn hè micca piacevule solu per sguassà libras extra durante a piccula. Ùn devi micca permessu di piglià eserciziu fisici fiszoni, u furmatu di capacità regulare ùn hè micca prubabilmente passatu, è u latte materno riagererà istantaneamente à ogni dieta è cambiante di i cambiamenti di a dieta, chì pò influene nant'à u zitellu.

In questu articulu avemu dettu qualcosa per piglia rapidamente pisu di una mamma d'invalidazione senza dannu à u zitellu, è dà un menu apprussimatimu è altri cunsiglii utili.

Eriziuli fisichi per e mammi nursing

I medichi-ginekologi urganizzati di inizià attivà fisici senza primu annu 6-7 simpati dopu l'apparizione di u zitellu in u mondu. Se u nascita succorsu da una cesareanale, questu pianu pò esse aumentatu.

I primi exerciti chì una ghjovana mamma hà principiatu cù sò tecniche distintivi di u corpu è di u gruppu di u moveru, per esempiu, yoga, meditazioni, pilates è altri. Sti mèttivi di attività fìsica ùn anu micca praticamenti nudda contraindicazione, in più, ponu fà fà fà fà in casa, cumminendu exercici cù a cura di u zitellu.

Sì avè lasciate falce per un pocu tempu cù u vostru papà o avè, principià à visità a piscina. U Natale hè un modu immensu per perderà u pesu senza danni à a salute, per a mamma è per tutti l'altre donne. Inoltre, l'acqua aiuta per sintonia in una manera positiva è dispunibule i pinsamenti disaggi.

Cù u travagliu in a gimma mentri hè megliu esce. L'esercitu cù u pesu pò causari un acrecentu in a cuncintrazioni di l'acidu latticiu in u latte maternale, chì, à u turnu, darà un gustu caracteristicu. Tanti babieri ricusate di vìviri di latti, postu chì ùn hè micca sempre pussibule di mantene l'alimentazione naturali.

L'aerobica, u passu, u corrente è e altre attività simili sò ancu contraindicati duranti u picciriddu di u zitellu. Duranti l'esercitazioni, u corpu di una ghjovana mamma perde una mansa di fluidu, chì pò attivà u cessamentu di a tacchizzata. Inoltre, ùn hè pocu cumuni duranti a classi per ferite a glàndula mamaria.

Nutizzioni urgente di a mamma d'invalidazione

A nutritiona bona di a mamma di crescente, chì sunniesta di perdita pisu senza danni à u zitellu, hè assai impurtante è deve esse da manera ragiune possibili. Certi volte in GW libaru extra si sò alluntanati, perchè a tacchizzata hè un prucessu intensivu d'energia intensa, durante quandu una quantità significativa di caloria hè cremata. Intantu, micca tutte e donne pò perderu u pesu, qualchissia, à u cuntrariu, cumincianu a guadagnà u pisu di pisci. Ùn hè pussibile à pusà nantu à una dieta stretta durante a picciridda, perchè a mamma prupone nutrienti per micca solu per ella, ma ancu u babbu nascitu. Hè abbastanza per osservà solu qualchi ricunniscendimenti sèmplici, è u vostru corpu hà rapidamente dispunibule di i depositi eccessivi:

  1. Eat spessu, ma micca abbastanza. Organisate quattru o cinque pranzi à ghjornu.
  2. Ùn manghja micca documenti, per esempiu, cocolati o pastiscos.
  3. Da quantu ch'ella pò mancassi frutti è ligumi freschi.

In seguitu, vi rigalate una versione apprussimata di a menzione per a pèrdita di pesu maternelle.

Menu di mostra di a mamma d'infermiera per a perdita di pisu

  1. Per u colazione, pudete preparà e seguente platti:

  • L'opzioni pè pranzu pò esse:

  • Per un lusso di tarda, pudete piglià una tortellana, cunfrunti di queso o ghiaccio casanu.

  • I platti seguenti sò adattati per cena: