Chì ci sò e lotte?

Molti pionii sò preoccupati di u dulore chì vene cù cumbattimenti, cumu si scrivevanu i pele è si pò esse missed. Prima di risponde à sti dumanni, avemu capitu a natura di e battelli di l'armata è i motivi di u so sviluppu.

Allura, i cuntrazzioni sò cuntrazzioni di i musculi di l'utru, cù l'alternazione cù a so relaxazione. Si sorgienu in a prima volta di partitu, quandu u cerviu hè apertu. Nantu à u tempu, irregulari prima di sta battaiche cumincià à appare à intervalli regulare, è ste intervalli sò gradualmentu riduzzione.


Sentances in corpu

Sensazioni duranti i primi scherzosi vede à u puntu supremu di l'utru, diventendu torna tutti i musculi. Quarchi lu duluri accumene da a cintina è flussi constantemente à u stomacu. Cusì a donna si senti com'è una tensione di i musculi chì si debiliteghja dopu a realizazione di l'apicultori vicinu. In i primi stadioni di a lotta, u maladie in quantu chì u dolore hè più prubabile. Chì i primi battelli si parvenu - in u dulore durante a menstruazione o di scrive un dolcezza.

Quandu u prucessu di prenu prumove, i sensazioni di u sensu di dolore, cuntrazzioni diventanu più intensi, è l'intervalli entre elli sò più brevi. In u risultatu, à u so puntu, i sensazioni durante i prugieri sò perciuti cum'è un flussu di dulore continuu da u ritornu à i punti di i pedi. À quistione si i pugnammi pò esse indurendu, dà a nascita à e donne cunfidumente risposta - micca. A salvezza à u principiu cù a prima manifestazioni di cuntrazioni. A diffirenza hè più in l'intensità di sti sensazioni è di a capacità di a donna perch'ellu dolceru.

Chì ghjè accadutu durante a forza?

Dopu qualcunu contruzione l'utru hè diventatu chjucu in grandezza, a so cavità hè aggragnata è, per via, u zitellu si move à u canali di nascitu. Chì i pratichi parevanu di stu periodu? A donna hà sentu cumu a lotta cummogna à u puntu supremu di l'utru, chì scorrivenu avanti. Duranti i prugieri, l'estresse di i muri uterini hè sensatu è a so relaxazione graduali.

Perchè avete bisognu di ricumpinsà tempu duranti i peleghi?

À u principiu di u travagliu, a durazione di u boutu pò esse di u minimu di 20-30 seconde, mentri a pausa trà e questi dura una media ora. U timing of pauses hè necessariu per a a partara per rietta esse à quale stage u pene è à u mumentu.

Hè necessariu di scuperta da u primu momentu di l'attache di u dulore è finu à l'ultimu seconda, finu à quellu. Questa hè a durata di u bout. Per truvà a freccia di u cuntrattu, fate u tempu di pauses entre cuntrazioni. Queste pauses pò varià appena, ma a so longa hè sempre apprussimatamente a stessa. Per stabilisce a durazione mediu di una pausa, avete bisognu di marcà l'epica di 4 pugnammi, è a summa di i risultati obtati hè divisu da 4.

Mentre u focu di nascita di u zitellu se mette, i pratichi intensificà in freccia è intensità. Quandu e battelli sò longu (40-60 seconde), è i pauses entre elli sò ridotti à 3-4 minuti, quì indispensabile u principiu imminenti di tentazione è u nascita di un zitellu. A tali intensità di cummattimenti hè digià periculatu per stà in casa, si ùn vogliu micca fà dà nascita à a strada à l'uspidale.

Una altra quistione impurtante chì interessa à i mariti futuri hè quellu chì deve prima: di ritruvà l'acqua o cumincià cuntrazzioni. Ùn ci hè micca una risposta in unequivocale per sta pregunta, perchè tuttu chistu succèdanu in modu diffirenti. A maiò spessu i primi flussu di l'acqua è solu dopu questu i primi affari cumincianu. Ma puru succede chì e battaghju righjunghjenu à u climax, è l'acque ùn anu micca andatu.

In u primu casu, u sforzu di l'acqua stimulatesu u crescente di battatti. Ma si l'acque anu andatu, è ùn sò micca cummandu, avete bisognu à l'ospitalu, induve a prubabilità hà da esse induve induve induce artificiale, postu chì un zitellu ùn pò micca esse senza fluidu amnòticu durante un bellu pezzu.

In u casu oppostu, quandu ci sò battaghju, ma l'acqua ùn esse in u tempu, u duttore decide di trasfurmà u fluidu amnòticu è pruvucà u prucessu di l'acqua. Questa prucedura hè assicureghja senza pinioni è porta à una accilità di u travagliu.