Traspurtate e orchidee in casa

L'orchidi oghje sò assai populari amichi di i pianti interni. Questa hè una pianta assai capimitosa, necessa una cura cusì constante è cura. E unu di i cumpunenti di questu cura hè u traspurtamentu correctu di l'orchidea in casa.

Quandu si transplantate una orchidea?

Cù cura adequata, l'orchidea si cresce in un pezzu 2-3 anni, è deve esse trasfurmata in un altru pezzu, cum'è u sustrato durante stu tempu perde a so permeabilità di l'aire, hè cumprata.

U tempu ideale per u trasplante di orquide hè u principiu di l'attività di a radica, chì in a maiò parti di e orchide si trova in a primavera o l'iniziu di l'estiu. I radichi di l'orchidea, chì hè in un statu di reste, sò culurati uniformi, è se ci sò raghji raghji raghji, u tempu di trasplante hè persa. Questi ghjovani prucessi sò assai fràgliuli è ponu esse facilmente lampate durante u trasplante, è a crescita di i radichi stà.

Per trasplantar una orquidea, u megliu esse stenni finu à chì ci hè fiore. Hè veru, questu ùn hè micca sempre travagliatu, perchè ùn si sviluppau assai tempu. Per quessa, hè pussibule di trasplantà una orquidea durante a fioritura. Se fate tuttu cù curazione, senza fà perdà à l'arrabbiarii di u fiore, un trasplante d'una orecchiana fiorita ùn hà micca affettatu u so sviluppu di alcuna manera.

Soil for orchid transplantation

U sistema rouguelicu unicu di l'orchidea hè d'alcuni di accumulà è di rete l'umidità, dettendu à a pianta. Per quessa, u rolu di u sustrato in u quale u fioru serà cultivatu hè assai impurtante. Ùn deve rete l'umidità, chì, inoltri, ùn deve stagnate micca in a pignatta. Inoltre, u substratu deve esse respirazione. U sustratu megliu per l'orquididi hè una granzza di pinza è a scuma.

Prima di l'iniziu di u trasplante, a pignatta cù l'orchidea deve esse speditu da l'acqua, sguassà e razzi secchi è putenzi, è rinsegna bè sottu à l'acqua corrente. Avà, durante circa 6 ore, lasciate a pianta per secca.

Plantate una orquidea à migliurà in un pappagallo transparent cù agujeri nantu à i muri latte. In u fondu di u tanku pusendu una capa di drenaje, posto a pianta nantu à u coperchio cù u sustrato.

Molti amanti di l'orchidea anu interessatu à l'acqua di l'orchidea dopu un trasplante. Sì a fiore prima di cultivà hè stata secca per un pezzu tantu, a pianta pò esse acquistata immedtamente dopu a mette in un pote. In questu casu, si prisenta un rimellu naturali di u substratu. Tendu a pignatta cù a pianta in u bagnu, duverà scorcherne bè cù l'acqua calda da a spazzola è esci da 20 minuti à u vitru di acqua. In u casu chì a pianta ùn era secca per un pezzu assai di ponace, a regola da a pistola, è pudete acquistà in 3-4 ghjorni.

Oghje spessu in i toli sò vindutu i orchiddi deliberatamenti malati. Sì una tale fiasciuta si hè stata tua, un trasplante pò aiutà à una orchidea di malatu. In ocasu pò notu chì l'orchid marchande dopu u trasplante. Forsi quandu hà bisognu di tempu per utilizà à u novu sustrato.

Certi varietà di orquídei , per esempiu, phalaenopsis, pò formate trabi. Pudete fà un trasplante di un tali prucessu d'orchidea si averebbe propiu radiche. Per fà quì, cortà u prucessu cù un cutidianu fuchju da a pianta madre, piacè di 15 minuti in l'acqua è a pianta in un pezzu pocu cù un sustrato.