Variità di chrysanthemum inviendu in a terra aperta

I chrysanthii sò e cose fiori chì cuntinuanu à fàcgliate cun a so bellezza senza gustu à u tardu in l'oghje, quandu tutti l'altri pratiche anu già cuddaru prima di l'avvicinanza di frizza. Cumu hibernate è invernu in l'apertu à tutti i crisannii - vi cuntrarà da stu articulu.

Variità resistenti di Frost di chrysanthemum

In caccia di variità grandi fioriti è crescenu per un usi cummerciale, a ghjente hà evaluatu a resistenza di certi variità à a fretta. Cusì, gradualmente u crisantemu coreanu hà sappiutu per scambià assai parechji spezii è pigliate i posti dirigenti micca solu di a resistenza di ghiaccio, ma ancu in i primi stadiu di u fiori, di u culore, forma è culore.

Eccu i variità principali di crisantiusi, hibernanti in a terra aperta:

Preparazione di chrysanthemums di rinfrescanti per invernà

Malgradu a so retabbilità di scatuna eccezziunale, crisanti, hibernazione in a terra, anu bisognu di preparazione pròpia per u periodu d'invernu. Questu hè particularmente cusì di e regioni medievali è sittintriunali, induve e cundizioni climatichi sò più severi.

A preparazione di crisanti di invernità debbuli principià cum'è prima fini di l'aostu o di principiu di sittembri. Anu deve esse supplementatu cù fertilizzanti di fosforu-potassiu, chì cuntribuiscenu à un incrementu di a resistenza di ghjustizia di e piante.

Cum'è sapete, u più sanu a pianta, u megliu hà spinatu. Dunque scopre regularmente a vostra machja per vede malatie diverse, in u mumentu di intervene.

Prima di annunzià, tutti i crisantiji deve esse tagliatu à una altezza di 10 cm da u pianu. Fate cusì cù l'iniziu di un persistente friddu. Allora l'arbureghja bisogna à taglià in tutti i lati, senza mancu perchè alcunu, in quale l'acqua puderia collinerà, chì pruvucà a mansa di i pianti.

Molti variità è invernu è senza refuggiu adattu, ma in cundizioni invernu senza neve, ancu i più varietà di ghiaccio-resistenti sò capaci di cungi. Per evitari stà, hè megliu cundiscerà u vostru giardinu di fiore cù rampi di uparaghju o foglije fugliale. In ogni casu, si tratta d'esse solu dopu à l'iniziu di i ghjàlli persistenti. Inutili, i pianti pò vypret. L'azardu di luce, à u cuntrariu, hè d'utilità à i crisantiusi, temperatu è a facenu più forte è più salutati.

Una altra variante di a tappa hè a custruzzione di un "culisante" fattu di carta di pizza o di ferru. Per fà quì, circa u foglie di lignu, vi tocca aghjustate parechje strisci di brique, nantu ad elli una tavola di ferru o slate, chì prutegarà i crisanni di l'umidità, ma ùn intervenenu cù a ventilazione normale. Hè un protubettellu hè otticu per l'invernante sicurizatu di e piante in terra aperta.