U cunfriscu nutizzante suvitatu hè un postu cusì diliziosu

U cunfriscu nutizzianu suvitatu hè un gustu diliziosu di a cucina tradizione suiza, chì hè sempre nutata. Preparate ùn serà micca difficiule, ma ognunu pudaremu di tastà i prudutti cocchi senza esvenzione! Cusì ùn hà micca perdinà u tempu in vanu è capisce cù voi cumu fà una "cunfrute nutise suisse".

Ricetta per "Piece di nutiziu svizzeru"

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà preparà un cunfiscu svizzeru, prima di schraderà a farina nantu à a tavula cun un slide. Puderete aghjunghje u zuccherinu è tagliate in tagliatoghja fridda. Tutte appaghjate cusì misure finu à un furmagliu omoogenu è furmatu. Dopu questu, avemu fattu u ovu in una massa è infundate a crema. Ricunnisciute cù ellu a pasta in un tavulinu, è diventa in 2 parte identica. Ogni chjappu in u filmu di nutizie è mette durante 40-50 minuti in a fria.

E sta volta mentre preparamu cu voi un pezzu per un pezzu. Per fà questu, pusemu un vetru di zuccheru in una puchina è mette nantu à u caldu mediu. Quandu si ferma in piuma è fugliate, fate un fiore finitu di crema è l'intarfinuamenti intarfacelata. Coglie u carameddu nantu à u focu medium per circa 5-8 minuti. Se a crema ùn hè micca ingrossu, dopu avete bisognu di 2 volte. Sùbitu, valdi in u pannu intrecciate inturniati è mischjanu bè. Immedemente mette u melu è sguassate u panu da u focu. Purtate a mezcolita.

A pasta volta à nantu à u pergamena, chì poi pozzò nantu à una forma di distavule è e furmazione di i lati. Dopu questu, distribuisce a nut spicchera uniformi. A pasta restante hè rotta in una strata è a forma si hè cutucatu cù stiddi, chì sò sottumessi à fiancu à l'altri nantu à u riposu. Agghiastezza u pasticcio in un forno pregiatu à 180 gradi per cinque 55 minuti.

A ricetta per "Cunfrattu suviu" in u multivariate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per a preparazione di u "biscottu svizzeru", mette u mantellu frio in a tazzuletta, fette tagliate cù fette taglioli, pour à a farina bianca sottuta, pozzu un pocu di salza, di zuccaru è prestu a freti in migghiori. Allora aghjunghjite l'ovu sfracciatu è coglie a pasta in un tergo, perch'ellu ùn ghjunghje. Diviemu a massa in 3 parte - duie d'elli sò a stessa grande è una più chjuca. Apretu a pasta cun un film è mandi à a frigorifia per 1 ora.

Questu ora avemu preparanu u riposu: in a padedda, pour u zuccheru è calore nantu à u focu finu à chì i cristalli accumincianu à friddu è bubble. In u zuccheru friddu cù curazione cun un magre di magre di crema è intristene tuttu. Furmà u caramelu durante 10 minuti. Fiancà, fate a tannera nantu à a misura calza è mischjanu bè. Eliminate u pan da u focu, aghjunghje u melatu. Una volta, rimettite è falla u frescu di rinfrescante.

Piglia una grande parte di a pasta nantu à u pergamone, da a parte petite chì facemu e cose. Emu putu intornu a intrecciante di casanu è cogliu a cima cù a massa restante. Aghjustassi u bordate è mandate a forma à u multivariate. Pudemu u modu "Frio" durante 45 minuti. U mozzu s'aprì immediatamenti dopu à u focu, per evitari di cuddà à i mura.

Cerche ricette per un pastighjenu diliziosu è originale, da pudemu avè da fà un rollo suizo , chì certemu sicuru, ùn sarà micca indiferente.