Farina Manty - ricetta

Manty hè un pianu famusu tradiziunale in parechje pòpuli di l'Asia Cintrali è u Far East, Turchia, Mongolia, Cina, Corea, Tatarstan, Bashkortostan è a Crimea. Questu pratiche nutrittu, cum'è dumplings - hè priparatu da carne finamente picada (carne picca), à volte cù additivi di verdura. Un pezzu di carne piccata hè bella (è herméticamente securità) in una pasta fattu da farina di trizu, allura i manti sò stati cotti per un coppiu, à volte, dopu à fracete, friture.

I difetti i pòpulu avianu i so idee tradiziunali nantu à a quantità di fà pasta pè mantises è quale di e ricette hè più apprupriatu per a ora di l'annu è una situazione di tempore-temperatura.

A pasta di mantas si pò esse fatta in a simpla versione di "estiu": frescu senza ova è latte, è in varianti più cumplessi (per fà più suntuusu è satisfaci).

Uiguri, Dungan è certi altri persone in i ghjorni friddi sò generalmente a pane di levadura per manti. In a preparazione tradiziunale, a presenza in u teste per oghji u latti di mantellu è di qualchì modu, hè determinatu da i ciclichi di staghjoni di l'animali da quale anu obtenutu i prudutti, è da a so dispunibilità.

Diciaraghju cumu e quale di pasta puderete preparà per u manti. A farina hè megliu aduprà blùcenu sputicu o intemperate grùmulu bruttu, pudete aghjunse una farina d'orzu d'orzu (chì in casa pò esse otturatu da trituradore d'una manera o un altru, perle o stati d'oleja).

Uva fresca per manta rai senza latte è ova

Ingredients:

Preparazione

Hè megliu cernigliazzamentu di a farina, per esempiu, serà arricchisci cù molécule d'ossigeni in u prucessu, chì significa chì a pasta sarà megliu, più aria. U prucedimentu hè fermamente chjuche in casu chì a farina si caked o era in cundizioni cù alta umidità.

Siftemu a farina in una tazzuletta o nantu à a superficia di travagliu, fate un groove, aghjunghje un pezzu di salinu è amassi a pasta, devorannu un pocu acqua fridda. Saria bonu per lubricate e mani cù l'oliu o di grassu. A pasta ùn deve esse più impetuosa o, perversi, peghjanu. Imbagliate a massina, trasfurmassi in i capelli, tagliate in un modu o altru, è pudete fà mantises.

Hè assumatu chì u riposu hè stata preparatu. Sicuru chì, si cogliu di pasta per manti, seguità a stessa sugettura, ma in u latti, serà più nutrittiu è caluricu, è aghjunghje un ovu ùn hè micca minatu. Per via, u latti pò esse àcitu aghju, è micca necessariu una vacca.

U farfisu per manta rai nantu à u latte

Ingredients:

Preparazione

Prima opara. À latti cálibale intràmoce u levitu è ​​u zuccheru. Aghjunghje 1/4 di a farina tamanta è aghjunghjeva bè, mette in un locu caldu per 20-30 minuti.

Quandu l'opara hè stata avvicinata, sfilata gradualmenti a farina è amassi a pasta. L'abbandunà di a pasta pò esse agitu cù u latte o l'acqua è a farina. Pigliemu a pasta in un com, cuzzu u tazzulaghju cun una pettine è aghjunghjela in un locu caldu per 20 minuti, da quale l'amu piaceru è mesturà. Pudete scopre in capasti è esculcarà manty. O pudete torrant à pusà a pasta in calore per uns 20 minutes, crumple, è imbarcate nantu à a mudelli.

A mansa di mantellu sarà ancu più diliziosa se, seguendu a stissa cosa, aghjunghje 1-2 ovos (pollo, turchi o pate) à a cumuzzioni è circa 100 grammi di ghee (oca, ànitra o pollulu). Agghicà oghje è grassu à a pasta cù a farina. A densità è l'abruptnesse di a prova hè corrigée, torna, cù farina. Di sicuru, in questa varianti a massa ferma risicate assai è altamente caloria, chì hè bona in tempura fredda è / o per un travagliu fisicu in l'aire apertu.

A massa di manti cù l'addiventanu di u ova è u grassu (o mantra) pò esse fatta è bezdozhzhevoe, nantu à l'acqua, nantu à a crema agria o kefir. I proporzioni sò quantu a stessa cosa di a ricetta pricisa (vede sopra).