Falafel: ricetta

U pianu di falafel hè assai populari in quasi tutti i paesi di u Prestu è u Mediu Oriente, in parechni Stati di l'Africa di u Nord. Falafel hè ancu cunzidiratu un platu naziunale in Israele, in solitu ùn hè micca cottu in casa, ma hè servitu in a grande maggiorità di i stabilimenti publicu. Ora falafel - un platu frequente in eateriji e cafes arabe è in i paesi occidintali.

Cume feste per falafel?

Ingredients:

Preparazione:

I ciuffi (chisuri) o fasgioli (o ancu alcune un lintinu è / o bulgur) sò imbottititi, fritti d'oghje finu à cuncechjaru è purcelli, à quali si aghjunghjenu diverse spezii è patimenti. Da sta massa, i boli sò furmati nantu à a grandezza di un walnut, sò frittu in l'oliu finu à ottene un bonu coloru marrone oru. Tradizziunamenti, diverse spezii, aromi freschi, cipudine, ajonchi, varii tipi di pepite, (sfarenti tipi di cereali di granu), etc., sò usati per a preparazione di a massa iniziali.

Soak chickpeas per a notte in acqua fridda. Allora l'arrimbà, fate puru l'acqua fridda è purtalla à foglie. Dopu à 10 minuti, sali l'acqua. Avemu rincidutu novu è fate l'acqua fredda novu. Chjarate finu à chì prestu (si pigghia almenu un ora è ura). Mentre chì e gaddini speranu, avemu lavatu è moltu a cipolle è l'agliu. U cicognu, l'agliu è e cipudine seranu impregnati in u cuntinuante di u blister. Add 2 tablespoons di farina, una culletta d'oliu vegetale, spezie secca è erbe. Averemu chì admittemu. Facemu u blender à u statu di l'omogeneità. In l'absenza di una licenziale, pudete aduprà un macinatu di carne o ciuciate u cicùsulu cociutu da cugliera, è aghjunghje u resto di l'ingredienti. Avà, da a massa iniziale, pudemu formà e pilone è fritte in l'oliu ebbe in un caldera o pane profanatu finu à un matrimoniu piacevule bruno. Mandate caccià e pilcheghju cù un scrusciu è postu nantu à un napkin per sguassà l'excarru di petroliu Servamenu, decoru cù verdi o in folla di verdura (adattatu, per esempiu, insetti di salameria è basilica).

Dip u salsa

Falafel hè sirvutu cù a salsa "Depp tahina". Tahina hè una pasta di semillas glandulini rillivati. Tahin imberta cù alli rossu in un morteiro, aghjunghje u zucchero di lemon e l'acqua.

Ingredients:

Preparazione:

Se ùn ci hè micca pezzu di tahini pà ottene, pudete moltene i graneddi di sésamo in un macinacciu di cafè. L'ave ani sbuchja ghjuvannita cù u salinu, aghjunghje u pane di u tahini è l'acqua. Agghiari beni. A densità di a salsa sò parechje di maionesa. Pudete aghjunghje l'acitu balsamicu, u pimentu rossu è un pocu anisimu di anisi e / o cumin. A salsa Dip tahina hè spessu sirvutu in cunchi separati. Dopu un manghjà, hè bonu per serve tea fresca (pudete un avete). U pranzu, per trattà cù duce, ùn hè micca assai utile, ma assai gustoso, è u krenu di tè o tè cun limonu furnisce u corpu cù l'antioxidanti necessarii.

Salsi

Falafel hè spessu sirvutu cù salsa. Tradizionalmente, a salsa per falafel hè sceltu sallò (per suprattuttu, in parechji paesi ùn sò i preferiti lucali). Inoltre falafel sò sirvizii oghji cruciuti o stewed, in parechji stabilimenti d'ospiti, offri pita (un tipu di pane, cum'è lavash), stuffed with falafel e vegetables. Falafel in pita - una bona, variante còmicu di a fast food.