Cumu insignà un cucciolo di quellu terrier à u bagnu?

U cani petite sò assai rapidamente è bè fugliate per u bagnu. Questu hè appiicatu à a razza è à u terri di ghjire. Sì avè tandu da a zitella per insignà à trattà a nicissità in u locu assicuratu, in u futuru ùn avete micca avè problema si ùn avete micca tempu per passà u cane. Allora, cumu si abituà u terri di ghjocu à u bagnu è riparisce din skill per sempre? Quì sta sesta.

Cumu insignà u terri di ghjocu à a vittura in casa?

Prima, elisce u locu induve u cane vai per u bagnu. Pò esse:

L'ùltima opzioni puderà esse usata per a prima volta, ma in u futuru avete definitamente avè da cumprà una bandita.

Scuddu i terri di i ghjovani à u bagnu pò esse fattu di parechji manere:

  1. Un space limitatu . Fate un pensà per u cucciolo (una scatula appartina in a stanza o despensa / passagera) è coperta u pianu sanu cun u diaper. S'ellu vole à aduprà u bagnu, hà da fà in un pudimentu. Dopu à 4-5 ghjorni, principià a pulizia di u diaperu. L'animali vi pensalli à u vintu à u paffu restu, è ogni ghjornu per ellu u trattà in una farfalla. Dopu à 8-10 di ghjorni, u cane pò esse liberatu da a penna, ma quandu cumincià a francà l'olfattu o circà un locu per u bagnu, andate immediatamenti mandatu à un corral improvisu. Quandu chì u terrier finalment cumpresu chì u diaper hè necessariu, pudete finisce di limità a so libertà.
  2. Accustoming à a squadra . Quandu u ghjattu hè ghjustu, pigliate in i vostri braccia è pigliate à a raffa è ponite u bagnu in a raffia cun ella. À u primu ùn capisce micca ciò ch'elli vulianu d'ellu è forsi ancu pruvà à scappà. Repetite din accionà finu à u pianu, finu à chì u cane vai à i bagnu in a lavanda. Allora ti daraghju un trattatu è un trattu sensu. Dopu qualchì esercitivu di suche, u terrier ùn serebbe più persone, è ellu ubbidienti à pusà è dumandate un trattatu.