Tiroidius biopsia

Per evaluà a cundizione di i celuli è i nodi di a glàndula tiroidea, è per detectar i sintomi di ogni malatia, una biòpsia tiroidali hè utilizata. Hè involucra a cullizzioni di materiale cellulare cù una agulla, chì hè sottumessu à l'analisi. Grazie à questu metu, si ponu esse possibbi à determinà a natura di u tumore è u tipu d'inflammazioni.

Chiddu chì mostra a biaghja di aspirazione finita di u glàndulu tiroali?

A cumpagnia principali di l'invistimentu hè di identità di e caghjuli chì sò predisposti à a furmazione di l'educazione di u canciu. In u so processu, sò stati stabilis stati patologii seguenti:

  1. Càncer di a glàndula tiroidea, in prisenza di carcinoma, di limburghu o di metastasi.
  2. In casu di inflammazioni è formazioni s'assumiglia nodes, una cunclusione hè sugandata nantu à u sviluppu di tiroiditis autoimmune .
  3. Inoltre, un tumore follicular hè stabilitu da una biòpsia di u nòddu tiroïdale, è a probabbilità chì pò esse di una natura maligna hè 20%.

U risultatu di u prucessu pò esse un cunclusione informativa, chì deve esse una biòpsia repetida.

A preparazione per a biòpsia di tiroïde

Prima di inizià l'esame, un spicializatore hà da cunsultà à e drogu utilizatu da u paci. Cumplementu hè bisognu di riportà a prisenza di una allergià à i medicazione è i prublemi incù a coagulazioni di sangue.

Immediatamente prima di a prucedura, e perspettivi previsti:

  1. Appena familiarizatu cù perìculi perchè, u maluete si cuncorda cù e cundizioni è i segni.
  2. U paci hè bisognu di caccià tutti dentate, ghjuvelli è altre prudutti di metalli.
  3. Prima di l'operazione di deci iardi hè pruibitu di piglià e manciari.

Cumu hè fattu una biòpsia di tiroïde?

Pacienti in vigilia di l'esame sò cunsigliati per piglià un sedattivu. L'usu di l'anesthesia ùn hè impracticable, postu chì a droga, mischju cù materiale cellulare, pò influenzallu u risultatu di u procedimentu. A biòpsia per a puncture di a glàndula tiroidea si svolgi in a secunna sequenza:

  1. U paciitu si trova nantu à a so sporta cun una testa cedrada.
  2. U duttore, avendu trattatu u locu di piglià a punizioni cù l'alcooldu, faciu dui o trè injections da un node.
  3. U pezzu di tissutu resultanti hè impastatu annantu à u vetru, chì hè diventatu dopu à una histologia per esaminà.

A prucedura ùn dura più di dui minuti, è ghjughja deci minuti dopu l'esame u paci chì pò esse casa.

Durante a manipulazione, hè impurtante ùn mancià salivà, postu chì hè un risicu d'altru chì l'agulla si move è pigliarà u materiale incorrecte.

U cuntrollu di u prucessu si pò esse realizatu cù una machina ultrasonica , affinchì pò pudè mette più precisa di a lucazione di u tessulu affettatu.

A biòpsia di a glàndula tiroidea - hè dolorosa?

Sensazioni da a punizioni sò cumparèvuli à quelli chì sò in generale annunziate durante a ghjucazione à u buttock. U fattu hè chì a rializzazione chì a biòpsa di agulla fina di a glàndula tiroidea hè fatta in u collu, scantari i malati. Tuttavia, u procedimentu era micca vanu chjamatu agulla fina, perchè implica l'usu di e pratiche più fino chì cù injections intramuscular. Per quessa, u dolore ùn deve esse micca praticatu.

E cunsicenzi di una biòpsia di tiroïde

Questa procezione hè tutta sana. Duranti i primi ghjorni, pò esse u dulore in u collu, è ancu di i matematichi minuri in u sughjettu. Per impidiscia a so apiece, hè cunsigliu per strinzà fermu un pezzu di u mattinu dopu l'injezione.

Qualchdi crèdenu chì una biòpsia pruvucarà u node per esse un tumore, ma nisun casu hè statu registratu. Ci hè ancu un misconcezione chì a manipulazione pruvucà u crescente di tumore, ma ùn ci hè micca evidenza di questu.