Pesadizza in l'abdomen

U sensu di piscizza in l'abdomen hè un fenomenu chì a ghjente cunnisciutu parechje persone. Hè moltu sfarenti di u duluriu abitudineghja è porta assai malasciuta. I casi di l'apparizione di gravity pò esse diversu. Ma ancu per quelli di quelli chì guverna à l'attacchi curretti, l'attenzione deve esse stampata. Inutili, pudete avè cunfruntà di u prublema.

Perchè ci hè un pesu in l'abdomen?

In un corpu sano à tuttu, l'alimentariu entra u intestinu per i cuntrazzioni di a musculatura di u stomacu. Sì i musculi sò disturbiati, l'alimentazione ùn pò micca trasfurmà rapidamenti versu a destinazione finali, è parechji ritorni ritardate in u stomacu. A causa di u fattu chì ùn pò micca esse digerutu da un pezzu, è ci hè un sensu di pesadità.

Inoltre, cum'è chì e particulate alimentariu sò spegate in u stomacu, i gasi ponu esse forma. L'ultima stretch l'urganu. Hè per quessa - un sensu spavintusu di rimpiazzamentu di u stomacu.

Causes di splendore è un sintimu di pesurazza in l'abdomen

Spessu, i sensazioni incù cunnosci fate a consequenza di manghjà i boni pesi per l'organi digestivu o l'usu di l'alimentu eccessivu. Ùn hè maravigliu chì parechji vacanze d'annu sò assuciati cù u pesu in u ventu. Tuttu perchè chistu è un periodu di feste frequente, durante ellu per deniese in altru cucchia una cosa diliziosa hè assai difficili. In cunsiquenza, avete a soffrendu cun un stomacu tuttu.

Fortunatamente, i "festivi" di suluzione di stomacu passanu rapidamenti. Hè bisogna cun prudenza s'ellu si preoccupa cun u pesu constantu in l'abdomen. I ragiuni per questu puderebbe sse follows:

  1. Spermente i sapienti cunsiglienu per manghjalli manghjà i pocu manighjate. Ùn solu mellizone u so gustu, ma ancu prutege u vostru sistema digestivu. Sì manghjate rapidamente, cù l'alimentariu in u stomacu, sùbbia assai aria. Per quessa, u prucessu di a digestioni di l'alimentu si prustate.
  2. À spessu, u sensu di piscizza in l'abdomen hè di quelli chì abbianu i carbonate.
  3. L'abitudini canùri pò ancu avè incù cunfortu in l'abdomen.
  4. In certi donne, a piscizza in u stomacu è l' inchiostru sò i debbuli di a menstruazione avanti.
  5. Una di e cose più periculosi sò e malatie cronica di l'urgane digestivu.

A gravità in l'abdomen è l'eruazione pò ancu esse apparenti da l'usu imprudente di u fluidu. Per impidiscia quelli avvenimenti disgustanti, ùn mancanu maiò quantità d'acqua o qualsiasi altre bevande immedfatamente dopu à pranzi. Questi reduci u pruprietà di l'acidu di cloruricu è, per consensu, impida u prucessu di a digestionarii. Inoltre, perchè u liquidu, a quantità di alimentu chì si mette in l'adduma di stomacu è l'urgani anu avutu per strainate più.

Cosa da fà per eliminà a pisura in u ventu?

Alcune cunsiglii utili:

  1. Di sicuru, u cunsigliu primu hè micca di manghjatu. Hè assai più correctu di manghjà in porghje, ma più spessu trè volte di ghjornu.
  2. Impedisce u pesu in l'abdomenu pò esse, manghjendu cusì chì dopu avè manghjatu l'alimentu era un sensu di saturazione incompleta.
  3. Se dieti ùn aiutanu micca, pruvate à cunsultà una dieta separata . Stu metu hè affundatu per mezu di l'organi di digestivu, ma ancu da u corpu in generale.
  4. Purtate rapidamente cù u pesu constantu in u stomacu è e nuvulidi anu aiutu à a scorcia di u milfoil. Avete bisognu di rimedià 100 ml duie volte per ghjornu à parechji siqueri.
  5. Furmagliu deve esse imbullatu in acqua prima di coccia. Dopu à questu, u corpu digià a digià assai faciuli.
  6. Certe volte vi pudete salvà di a gravità in u stomacu annantu à u chocolate. Hè preparatu cù l'aghjunzione di latte è zuccheru - dui prudutti, spessu causati di furmazioni gasi.