Cume in insignà à un zitellu per escece in e parolle?

In a preparazione pè i genitori scentifichi spessu sottumeni chì u zitellu incuraghjenu in enfasi. Pudete riservà a situazione bellu prumessu, utilizendu per queste ghjoculi divertenti. In questu articulu, truvate parechji esempi di esercizii chì aiutanu à u zitellu à domicà questa tastera difficili.

Cume in insignà à u zitellu cumu fà esse affissu nantu à e parole?

Insegnassi à un zitellu per fegà pusitivu enfasi in i paroli aiutanu à i ghjurnati cum'è:

  1. "Pruvate di chjamà!". Scegli i nomi di l'animali, cumposti da dui sillabi, - cat, mouse, erizo, etc. Invita u zitellu per "chjamà" l'animali, stendu u locu cun énfasi, per esempiu, "co-o-oshka". Un pocu dopu, a cumpagnia pò esse cumplessa da sceglienu parole da trè o più sillabelli. Hè stu sforzu chì vi aiutari à aiutà à u zitellu per determinà l'estressu, in i paroli disilluli è multisilabbi.
  2. "Ripetizione". Sceglite qualcosa parolla è dicenu in un tonu tranquillu, è dumandate à u zitellu à ripetiri. Dopu à quellu, chiancianu u listu stessu, è sussurru, è u fogliu ripetiri i vostri atti.
  3. "Corrector". Fate à u zitellu diverse questione, deliberatamente enfatizà l'accentu male in a voce, per esempiu, "Induve hè a lampu perchè?". U zitellu ùn deve solu risponde à a dumanda, ma ancu indià l'errore fattu.
  4. "Cullenannulu". In juncituri cù u to figliolu "preso in bocca" e parolle di i sillabelli cun un pianu martellonu, mette enfasi in u locu cù u stress.

Inoltre, i cubi di Zaitsev sò un simulatore ecunomale per u sviluppu di questa mestru . In ogni sì quellu sillabelli sò fatte, da quale hè pussibule di fà parechji parolle. In questu casu, in u cursu di e classi, hè cunsigliu di selezziunà un cubu di qualse modu, nantu à quale a sillabba sottusicata hè scritta. Allora u zitellu averà apreghjunghje à apre e cundizzioni in i paroli, è ùn si pò micca cunfunditi in u futuru.