Neapaëan


Neakpean hè un tempiu buddhista anticu in Cambogia . Hè un miraculu architetturale è religiosu in Angkor, in una isula artificiale circulare, in u core di a caserna vicinu à Preahkhan. Circuses sò i cità di Nakhonratchasima, Buonmethuot, Danang. Staying in such a place is like a fascinating journey in which you learn a lot about the world around you and even yourself. Hè per quessa chì avete da principià cù un viaghju per andà.

Funzioni di l'architettura

Oghje, u tempiu compone di 4 bacini in a forma di un quadru, chì si trova sottu u lateriticu. L'aria di u bacinu centru hè 70 m 2 . Da a terra à l'acqua, passi massi di guidanu. In u centru hè una isula cù una struttura separata, chì hè ancu chjamata "prasat".

In l'isula di templu sò parechje sculture di criatori mitichi di serpente, è l'isula cintrali s'assumiglia un lotus bud - una pianta sacra pè i paesi di l'Est. In i mura di Neapaán, sò parechje porte falsi, chì representanu Lokeshvara, u Bodhisattva d'Empatacia. Sottu nantu à i pedimenti ponu vede sceni da a vita di u Boudou.

U tempiu hè stata restaurada da l'anastilisi, chistu, a ricustruzzione di u munumentu da i so parti separati.

Hè interessante!

In più di l'architettura pocu cum'è Neakpean hà una storia assai fascinante. U temple era custruitu da u Rè di l'Imperu Khmer, Jawyarman VII, chì hà custruitu parechje altre strutture, per via, per a scopi medichi. À u veru tempiu di Neactamentu, i scientifichi ùn sò micca sicuru di a so propiu propiu.

U più famosa hè a versione chì u tèmpiu hè Anavataptu - un lago magicu chì pò guariscenu qualchi malatie. Chistu spiega u locu à a diritta di l'isula di a statue di Bakhala, chì hè a quattru bacchi, chì, à u turnu, sò simboli di i quattru elementi principali: u focu, l'acqua, u ventu è a terra. A persone crescienu chì per andà per tutte e piscadori, e malatie ùn saldannusi u so corpu è l'anima, perchè anu da esse unu in a persona di u focu, l'acqua, u ventu è a Terra. Avete bisognu di unificà tutti i cumpunenti, è l'impussibile sarà pussibule. In ogni casu, in u XIIesimu seculu, a populazione lucali crede in tuttu cù i so propii sfavintanti. È, per voi, Neakpean hè traduttu littaralmenti "un tempiu di naga ntervironiu".

Cumu ghjunghje?

Neakpean hè situatu in a vaddi di i tempii di Angkor, vicinu à l'Orienti Baraya. Pudete ottinente à pedi, dirigennu versu punenti da Ta Soma o nord-ovest da u centru di East Baraya. Ntantu à u tèmpiu sò u famosu Angkor Wat è Angkor Thom, i tempii Bayon è Ta Prom.

Finu finu à u complexu di tempiu di Angkor, hà da passà da a cità di Siem Reap in a rotta nume 6 per taxi o tuk-tuk. Avete, assai prubabile, serà offrule per allisa un taxi per tuttu u ghjornu, chì duverà cinquante u 25-30 pesce. In ogni casu, pudete pacà è ritendu u prezzu. A vacanze a tuk-tuka un ghjornu custa solu 10-15 dolares, perciò megliu utilizà stu tipu di trasportu locale. Un turisticu di cuntribuzione pò ritruvarle una bicyclette è viaghju trà i tempii nantu à questu. U costu hè di 2-5 dolenti à ghjornu.