Conspiracy per a ricchezza in u Red Hill

Red Hill hè una festa chì si celebrà u primu domudu dopu a Pasqua. U patronu di sta celebrazione era u Diu Diu Yarilo. In i Muntagni Rumeni in i tempi antichi u chjamati parechji montesi nantu à quelli persone riunite per u scornu. In queste locu vinni à vultà, è ancu esistia i talismani è riti migliuriti. Questu ghjornu hà una energia spiciale, perchè i rituali cunzidenu assai efficace. Hè assai populari è a trama di ricchezza nantu à u Red Hill, chì vi permette di trattà e prublemi finanziarii esistenti è migliurà a vostra cundizione materiosa.

Una cuspirazione per i soldi in u Red Hill

In prima, vogliu dì chì u rituali hè paganu, anche era cunvertisce in u Cristianesimu. Pi cunducta, unu deve unu di i seguenti icone: "U Salvadore in a forza", "U salvatore micca fattu da l'omu", o, in u pessimu, "omnipotente". L'opzione ideali hè "Savior of the Golden Vlas", perchè stu icona hè quella di u paganimu perchè un simbulu di u sole è rive d'oru, cum'è quellu di Yarilo. U ritu di diritti nantu à u Rojo Rocher devendenu annantu à l'alba. Hè necessariu di pour u battèsimu o acqua sante in un cuntainer di arcilla. Standing face à u sole è pigliatu l'icona in una mano, l'altru duveria esse acquistatu cù l'acqua. Duranti questu, avete deve siete sette volte a cuspirazione per riesce nantu à u Red Hill:

"In i sette tempii ci sò sette pilastri,

È in una sola cosa, Diu pruibite.

A questa pena di Diu hè a verita parlante.

Pusendi Ddiu esci, Diu solu Salomon.

Quale hè chì prima di a manu di Diu hè toccu,

Cù ddi paroli u santu icona sarà lavatu,

A questu fate riccu,

U Treasure serà revelatu.

Ouriu, l'argentu sarà dolore

Sicondu u servitore di Diu (nome).

In verità, ci hè, hè veru, Diu vi permettenu

U servitore di Diu (nome) ùn esse scurdate mai.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu à questu, l'acqua deve esse lavata cù l'acqua è andate in u bagnu, induve pudete spurtà tuttu u liquidu nantu à sè stessu. Hè impurtante degnu di micca stirimi, tuttu s'hà sdragatu nantu à a so propria. Dopu u rituali, l'icona pò esse usatu cum'è amuletru persunale.

Un altru ritimu di soldi per a festa Krasnaya Gorka hè chjamatu "paura di u paesi". In i tempi antichi era guidatu cusì chì e persone ùn avianu micca prublemi in ogni settore di a vita, cumprese i finanziarii. A mezzanotti, à a mezzanotti, tutti e donne camminonu à l'periferia di u paese è cuminciaru cantari canteri in u stessu tempu. Allora ci eranu stariassi per trè ziteddi chì avianu più pocu cù un aratu è trè viddani cù un icògliu di a mamma di Kazan in i so mani. À u puntu di fine, e donne chì a ghjuvanza anu pigliatu unghji, è e donne adulte stighanu i panni. I sogni èranu attaccati à un aratu è i bòti sò stati pusatu nantu à a pianta di duie donne. Li picciutteddi ci sò quì sottu nantu à u sustegnu à l'aratu, è l'adulti si caminavanu davanti à u sopra à i cordi. À a testa eranu anni anziani cun i icone. Un tali sistema è un sulcenu improvisu avianu bisognu di u passatu tutale, facendu un cerculu in a intersezzione. Allora i sughjetti unghjunghjini, è a festa principia, chì durau finu à trè da dumande.

Una trama di u Rosu Rochta per una vita ricca è u cumplimentu di u desideriu

Per fà u rituali, avete bisognu à piglià un gruppu di icone, chjamatu "Sottittendu di Diu". Hè idèntica à u primu ritu, ma solu leghje un altru dumiciliu:

"Cristu Cristu vinia da u celu,

Nes fratellu Santu falu,

Guarì i malati, aiutau i poviri,

Gloria è onore anch'ellu.

U mo Diu! U mo Diu! Aiutatini ancu.

Fate per mè di mè (dite a vostra dumanda).

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

Repetite u rituali hè di trè anni, cù u desideriu di esse differenti. L'acqua chì deve esse spressa in un arbre sano. Hè impurtante ùn dettu qualcosa à i rituali realizati.

Un altru rituali di ricchezza

In generale, in u ghjornu di u Rosu Rochta, pudete cuntene qualchì ritimu, perchè tutti seranu efficausi, grazi a l'energia putente di questa festa. Per esempiu, pudete fà un amulet per un ingudu annuali. Pudete fà u ritu ancu in u lamentu di a luna o in a luna llena. Per fà cumu avete bisognu à avè una candela verde, un saccu di materiale naturali, una grande munita, una foglia, un carta è una penna. À mezzanotti lighettè a candela è pensate à a quantità chì vulete guadagnà in un annu. Per rimpiazzà, fate qualcà di scrive. Dunque, scrivu u vostru nome. In u scògliu scrittu, fate u listinu di laurentazione nantu à a muntagna, è poi piglia a tavula per quessa chì u cuntenutu ùn esistenu micca. Pettite tuttu in un saccu, suscitatu sopra a flame di una cannila è, dopu à pensà à u vostru scopu, dichjarete sti moti:

"Dazhbog Generoso, dà soldi (nome). Fatemu di chjudarà a billetina nantu à u borde. Cù a ricchezza è a saviezza di u so ghjè. I rublii d'oru saranu cù u fiumu! Cusì sò. Per tuttu u vostru vuluntà!

Mantene a candela isulata. Un amuletu prestitu hè purtatu cun voi in tuttu l'annu, è avete bisognu à maghie in u situ di travagliu. Quandu u passatu annu, sarà intarratu sottu un arbre fruttu.