I vacanze esclavistichi è i ceremònie

Quandu avemu parlatu di l'Slavi, ùn significà micca un gruppu etnicu di persone cum'è a tradizione è a credenze di i slaves pagani chì abitatu in e territoriu di i paesi di l'Europa Orientali moderna. I vacanze slavi è i rituali dopu à u battèsimu di a Russia furmanu a basa di tradizzioni cristiana, chì sò oghje nantu à sti paesi. I slaves per noi sò cum'è druidi per l'europei nord-ovest. Ùn aghjunghje micca à nimu per esse maritiunate in un oak grove "in Slavonica," ma ùn nigà micca i vostri razzi, alimentate cù l'horrors di l'immoralità di i pagani.

NameName

U ritu slavicu più impurtanti hè chjamatu chjamatu. Comu si pò cunzerte di u tìtulu, questu hè u nome da nome. I preti oghje u battèsimu è nome u zitellu un nomu chì svilà e so abilità è guidanu in a vita. Se parlemu di un zitellu chì ùn hà mai statu battizatu, stu ritu eslavu hè chjamatu battiziu, perchè a ceremonia hè simili à quellu chì avemu l'usu di u Cristianesimu.

In u nome, un adultu hà bisognu di una persona chì ùn era micca batteziatu prima (ma, naturalmente, era chjamatu un nome non-slavicu tutta a so vita), o battizatu in altri religione. In questu casu, prima a ceremimma di purificazione sarà chjappi, è u nome di u nome.

Wedding

A cerimonia di matrimoniu slave hè in parechji rispetti simili à a festa cristiana in Russia. Probabilmente, a ragiuni hè chì a fonti originale era sempre un casu Slavicu. U sposu, prima di a matrimoniu, cunformi cù a sposa nantu à u so segnu. U babbu di a sposa hè mandatu u rescanu, è a futura mamma hà mandatu un currier à a casa di u sposu. À a vigilia di a casale, un gallu hè mandatu à a casa di a sposa, è in u duminiu di a casale avarà u amicu di u sposu è cerca una "lieva" (sposa).

Duranti u festivale stessu, ci sò parechje divertenti ghjoculi - "vendi a ferita d'una fraterna", a presenza di un "schiesu" vicinu à a sposa, etc. A matrimoniu stessu hè o postu vicinu à l'arbulu di rozu, o in l'església russa (non cristiana).

Rituals è Ritu

I riti i riti slavi è rituali "degeneratu" da pagani à Christian. Per esempiu, a festa "Carols" ùn hè micca solu "caroling", quandu i figlioli dicenu carols per fà i dolci è di soldi, è a festa principale di Natale, ma ùn hè micca u Cristu.

L'Slavs (cum'è qualsiasi agricultori), a parte di leone di vacanze hè assuciatu cù a racolta. Per esempiu, u 20 di giugnu celebranu "Natale di Natale". Allora a ghjente si stende in i campi, chì sò oghji cultivati ​​sanu è raportanu riti magichi per fà crescenu i pruduzzioni.