"Ughjettu d'Ouro" di vacanze: a figliola Reese Witherspoon faci in pizzeria

Cumu imaginate e vacanze estiu per i zitelli di celebriti? Ritorna nantu à a spiaggia, partiti è in ogetti? Ava Philip, a figliola di l'attorii di Hollywood, Reese Witherspoon è Ryan Philip, destroys stereotypes. A zitella hà u travagliu in una piccula pizzeria, situata in un suburvulu di Los Angeles.

Ava hà avutu u postu di aziende à inizione di ghjugnu, ma finu à chì nè in e so rete suciale, nè in e pagine di i bandi di tabloids anu publicatu di u so postu di travagliu.

È cusì, i corrispondenti di Daily Mail fughjenu à piglià una bellezza di 17 anni in u minimu di a cafe Pizzana. A so mamma, Reese Witherspoon, hà dettu in una di e so entrevista chì u travagliu per l'estiu hè una decisione indipendente è abbundante da a so figliola.

In a pizza salone

Quandu si svolge, i pruprietarii di u stabilimentu sò l'anziani amichi di l'attore star Chris O'Donnell è a so moglia. Hè assai prubabile, a picciotta era accettata per u travagliu nantu à a cunsigliu di i so parenti, ma si deve esse nutatu chì Ava s'hè espresu scusa di guadagnà u so soldi è questu attu di a zitella hè degna di elogi.

A publicazione hà dettu chì hè in questa pizzeria chì Ryan Philip venitu in spassu, è spessu Reese chjama à avè un picnic. I pregondi si i matri si abbandunate un pianu generosu à a so figliola?

L'Apple da l'apple tree

Fans Reese Witherspoon rividamente hà avutu a so fenomenali simpatizzia cù a so figliola. Ava hà cultivatu una veru biddizza è hè difficiule micca avè avutu.

L'altre ghjornu in Hollywood premiere di a serie, chì hè statu spara zitrone. A presentazione di a sitcom "Big Little Lies", l'artista blondia hè vinuta à a cumpagnia di a so figliola.

Leghje ancu

Ava hà veduta cusì luminosa chì ... anche eclissi a so mamma! Cumu esse datu esterni, a ragazza puderia avè pututu debutà in u podju, ma preferita un travagliu più modesta in pizzeria.