Victoria Beckham hà fattu un make-up per i visitori à i Grandi dipartimenti di Londra

Victoria Beckham, chì parechje hè un icone di stile, eleganza, cunquista novi alture, ora in a industria bellezza. A vigilia di e vendita di una ligna di cosmetti creata da u designer in cunjunzione cù Estée Lauder, l'ex soloista di 43 anni Spice Girls hà fatta addizionata à a cumpagnia di Britannica ordine in u department store Selfridges.

Master class from the legendary "peppercorn"

Da u marti, a cunvegata Victoria Beckham, chì si cunglinda l'educazione è u travagliu di quattru figlioli, hè statu in u vestibule di u dipartimentu dipartimentu di Selfridges in u centru di Londra in presentà u risultatu di a so collaborazione cù l'Estée Lauder, una linea di prudutti di cumpunimentu. U designer ùn hè micca solu l'autoru, ma a so fàccia.

Victoria Beckham à u dipartimentu Selfridges in Londra

A moglia di David Beckham hà infurmatu personalmente cù i clientele potenzale, facendu personalmente di qualchì furtunata.

Victoria Beckham hà fatta fatte à u viscuvaru

Perfetta elegante

A stella visagiste hà hà utile di un capeddu chjusu da una multitùdine di admirenti, ammirazioni cù u so livellu di moda, cù un cuncepimentu rougesu di gualibile, incù un capite senza maniche è una fascia asimmetrica, da a nova riserva Victoria Beckham / primavera 2018. L'elegante image era complementata da sandetti negra gracciuni nantu à una hairpin, racugradu u so longu capeddu marrone in un bun.

Victoria Beckham
Leghje ancu

Lezioni di bellezza

In i primi ghjorni di settembre, Victoria hà cuntentatu i so abbunati in Instagram cù una serie di video in cui cumprassi i sicreti di u correcte make-up è discussioni di i mezi chì usa, cura di a pelle di u so facci.

Images from un video da Instagram Victoria Beckham

Publicazione da Victoria Beckham (@victoriabeckham)

Publicazione da Victoria Beckham (@victoriabeckham)