Inoculazione di manzano in primavera

Certe volte chì l'arbre grown è cultivatu viaghja micca esse u tipu o u so fruttu di qualità poboa. Ciò chì fà in stu casu, perchè anu passatu assai è u energia per crecerà? Hè necessariu a utilizà a tecnulugia di vaccina, chì vi permettenu cultivà frutti d 'altri variità nantu à e rami d'arbre.

In l'articulu sarete amparà quandu, è cumu fà megliu una pianta, è ancu cumu fà in a primavera.

À quale tempura vanu mancianu manzano?

Segù u metudu di a vaccinazione, questu pò esse fatte in parechji volte. L'inoculazione di l'arbureti hè principalmente fatta in primavera per un corta o in l'estiu da un riney. Hè megliu per i ghjardinari principianti per apprezzate questu per u travagliu cù e stagni, postu chì in u principiu hè bisognu di praticà in rapidità è precisione di i movimenti.

Pudete principià a piantà mazzuli in u mumentu chì u ghjàllichi passanu, in qualchì parte da u mezzu d'aprili à a fini di maghju. U prucessu stessu hè chjaru à fà o à a matina tempia, o à a sera.

Cume inoculà una mela in a primavera?

Per a inoculazione di primavera di l'arbureti, serà necessariu preparà tali materieali è l'arnesi:

In u principiu, dopu à a primu ghiaccio o prima di u primu muvimentu cugliera, tagliate a splutazioni di branche annantu à 30-35 cm di longu di manni sani di e sort di ghjusti. Trimate a cima di u riignolu, è tagliate u fondu à u angulu agutu, cusì chì a superficia di u cuteddu era trè volte di u diametru di e tagliati. A ci aghjunghje à a primavera in u soterranu, mette in rossi umiti, serratura, o, impannillati in draghui foglie, in a fria. Forse chjamarà u zizianu, è a filiera di l'arbre chì avemu inoculà - u stocu. L'arnesi è e mani sò stati lavati cù sapunni. Duranti a prucedura, hè bisognu à evà à tocà i sezzione di u duminiu è cundìstenu a manu.

Ci sò diversi modi per inoculà un sciccareddu, di i ghjardinari anu spessu aduprà u seguente:

  1. Copulation . Hè fattu quandu u diametru di a razza è l'injerto sò i stessi. Allora infundete i brani à 1-2 anni di età. Ci sò simplici è megliu, ie. cù una "lingua". Quellu chì permette di aghjunghje l'elementi più forte. À u fondu è u fondu di u scion, i slantesi fette 3-4 cm sò largamente fatte, cù "lingue" cut by un corte lonzitudine di legnu. Connette e taglià veloce rapidamente, per 1 minuti.
  2. Inoculazione in incisione laterali . Adatta per a branche di diametri differenti. À u fondu di u cuteddu hè una casu corta è oblicu, cù a quale hè inseritu in a incisione, fatta à u latu di a stima.
  3. Inoculazione in a splita . E stagni sfavillanti sò fatta 3 chili di longhi slanting sliced ​​à a wedge. Una zeppa spiciale hè divicita in una retazione di u duminiu traversu, un paru di scions da i canteri sò inseriti in a slot, perchè i capelli cambiali accurdanu cù u scion. Allora u wedge hè sguassatu, è l'aghjustu hè attaccatu cù un ramu.
  4. Inoculazione per legnu . Utilizatu per rami di mediterani è di diamanti. Sta vaccina si realice quandu u flussu di sapi accumenza. Sugtu cù trimulizzu a succissioni di u pumu, affinchendu un stumpiu. A cut hè limpiu suavanu cù un cuteddu. In u ramu cù 2-3 capulavori à u fondu, u cuteddu oblicuo hè fattu 3-4 cm. È hè struitu nantu à a cerva in un dumperu è, a forza di pressu cù un cuteddu, hè inseritu cù un corpu slanting à a boscera. Se u ramu hè più grossu di 5 cm di diàmitru, pudete fà 2-5 vaccinati, ancu per allughjemu à longu a circunferenza di u troncu. Dopu, quand'elli sò abituati, si n'andà un di i risultati fortesi, è u restu ci sparghje è aghjustassi tutte 3 anni.

Cusì, a vaccinazione di u mazzu à a primavera hè fatta da un algoriscu tali, perdu tempu pocu tempu (1-1.5 minuti):

  1. Tagliemu tagliatu u cut dettinu cun un cutidianu filu.
  2. Acisione parti di u duminiu, alluntanatu 5 cm di lonxitude, è tagliate u tagghiatu.
  3. Eseguemu u mètudu chjamatu di vaccinazione.
  4. Scappamu a filmu (mochalom) è attaccàla bè cù una corda.
  5. Emu ponu annantu à u ghjardinu Var, chì impedisce à securite è prutegà contra l'ingegnu di e pesti.
  6. À u livaru hà assicuratu una vittura protettiva o cinta brillanti, chì scantarà l'avelli.

Doppu 3 settimani, quandu u ribellucci inchò, u bandage deve esse debilitatu, è in a primavera di u seculu annu hè tutta sana. A più cura di a vaccinazione hè di pruteggià per u rotore è a furmazione di una ramu.

Sapendu cumu fàgliu à impieguciate e pate in a primavera, ghjardinari amatoriali nantu à un arbre pò crecidu variite sfarenti di manzili in ogni ramu.