Vagina lacada

Stu tipu di fenomenu, cum'è una vagina ristretta, hè abbastanza cumuni in a prutezione giniculugia. In a maiò parte di i casi, e donne tornanu à u duttore nantu à i so propria per avè qualchì problema cun u partitu sessuale. Inoltre, certi zitelli, per a presenza di una estrema attesa à a vagina, ùn pudemu micca perde a virginità. Cumpigliemu u fighjulu è fassi sapè nantu à i modi di corrigie cusì viulenza.

Perchè chì a vagina pò esse ristretta?

Hè nutate chì in a maiò situazione simili, a causa di a violazione hè a peculiarità di u sviluppu di l'organi di u sistema riproduttivu.

Comu si cunnosce, a dimensione di l'urgani genitali hè strittu individuali. A media, a larghezza di a vaġina in u regiu solitu hè di 2-3i dete. Duranti l'attitudine sessuale, in quantu in u prucessu genicu, stu paràmetru di l'urganizazione riproduttiva di a donna pò aghjustà à 3-5 cm in u primu casu è finu à a dimensione di a raspura di u fetu durante u partitu in u sicondu.

I medichi chì anu studiatu stu fenominu, ùn hè micca ghjustu à una cunclusione in unequivocale, chì ci permettenu à revelà u patronu, chì e zitelli puderanu tene una vagina angulata. In ogni casu, pò esse adupratu chì a maiò parte di sta vorticazione hè noteu in rappresentanti maggetti magali chì anu prublemi cù u sistema hormonale di u corpu.

Hè nutate ancu chì un fenomenu tali pò esse un caratteru acquistatu, i.e. finu à un certu puntu, a donna era un grandu standard di l'urganu riproduttivu. In quessi casi, una spiegazione di perchè a vagina hè stata angulata si pò esse:

In quessi situazzioni, suturaru i muri di a vaġina hè inevitabbile. Hè questu questa manipulazione chì qualchì cunfortione di l'urganu riputtivu pò esse nutatu.

Chì si a zitella hè una vagina assai estrema?

In a maiò parte di tali situazioni, e donne anu vargogna di cunsultà u duttore è cercanu modi per risolviri sta dumanda nantu à i so propiu in fori è siti web. A maiò parte di sti tipi di media offerta à risolviri u prublema cù l'aiutu di parechji apparecchi chì suppunie chì stende a vagina.

In fatti, hè improbabile di cambià a larghezza di questu organu in questu modu. Per aiutà una donna in una situazione tali solu ponu esse fattu cirurgicamenti.

In casu duva una donna hà una vagina angulata dopu un annu reciente, prima di a correzione, i medichi ci ricinu à esperà à a fine di u periodu di recuperazione. Dopu à chì i tessuti sò rienurienti cumplessi, i suturi sò stretti cù u cicatifatumu, u duttore metterà una seconda spezzione è, se ne necessariu, cumporta vaginoplastia. In pratica, questu hè pocu rara.

Cusì, pudemu dì chì prima di andà à u ginecologu, se una donna hà una vagina assai estrema, hè necessariu escludila u so fattore sicilianu. Dopu à tutti, hè spessu osservatu una situazione tali, quandu in fattu si cambia chì l'organu riproduttivu hà dimensioni normale, pare à a donna chì u so cumpagnu sessuale ùn senti micca a satisfazione persone da praticà cù u so amori. Dopu à u risultatu di l'esame, u ginunu accunsente chì u grandi vaginali di a cammisa hè in forma cumpletta cù a norma, una manca di fiducia in autore è l'autore dubbitu sparisci in u pianu intimu. Dunque, se una donna si preocupa per questa problema è pensa chì i so genitali sò un pocu chjuchile, hè megliu cunsultà un duttore nantu à questa mena, chì venerà o rinfigurà l'ipote.