U stuntman, chì era in a ferita in u ghjocu di "Resident Evil", hà datu una entrevista à i ghjurnalisti

A storia chì succideva à l'attrice Olivia Jackson nantu à u settore di a continuazione di a film "Resident Evil", hè stata cuntinuata.

Pensemu chì un maestru di stuntman è truccu, Ms Jackson, rimpriva a Mila Jovovich durante a scena più mortificante in u filmu di azione.

Leghje ancu

In settembre, avà una terribili tragedia: una sportista cunprisata cose da a so vita in u quadru! Olivia, ovviamente, ùn hà micca travagliatu cù u cuntrollu è à una veloce sera in una camera di cinematograma massiva. A zitella supravivìu, ma cariu fallenu cum'è coma. In quelli tempi d'esperanza, Mila Jovovich hà dumandatu à pricà per a vita è a salute di un cullega di tutti i persone inde indiferentesi.

Disappeared, ma viva!

Fortunatamente, a Sra Jackson hà riacquistò a cuscenza, ma a so salute ùn pò esse salvatu da Aesculapius. Dopu dui simuli di cunma, a ragazza parlò à i repertorii. Sicondu ella, e consiguione di l'accidentu terribili sò monstruesu: a faccia hè disfigurata è ùn sarà più listessa nova, è u bravu paralìticu hà da esse amputati ...

Certu, l'attrìzia hè assai luntanu da a recuperazione sana, ma ella hè felice chì u Signore hà salvatu a so vita.