Perchè vo sunniessi chì volenu tumbà?

In un sognu, una persona pò vede sughjetti assicurati diversi, chì ponu tene u caratteru pusitivu è negativu. Oghje, uni di disaggi, à u cuntrariu, sò omens positius. Per spiegà u sognu, in chì qualcunu di vulsutu à sacrificà, hè impurtante piglià in altre dette di a trama.

Perchè vo sunniessi chì volenu tumbà?

Sì avete a fughje da un assassinu in un sognu - questu hè un bon signu, promettendu a longevità. A visione di noite, induve hè necessariu d'amparà in l'affullanza di l'assassinu, avvirtenu annantu à l'esistenza di l'avutri nimici chì aspittàvanu l'occasione di una offensiva. Ancu pò esse un furore di forti prublemi materiali. Sì qualchissia di amici o pezzi cercati volenu mazzà in un sighjornu, questa persona in a vita verita farà i tentazione di purtà u sognu fora di equilibriu. Un sònniu induve l'intriga d'assassiniu ùn anu micca successu hè un avvistatu annantu à l'esistenza di risicu per a salute è a vita.

Se vulete mettilli cun un cuteddu in un sognu - hè un faro di sensazione pesante è di depressione. U sunnannaru hà a mobilizà tutte e forze per falla cù tutti i prublemi. A visione di noite, induve aghju avutu per piglià a lotta in manu, cù l'assassinu, apunia l'esistenza di un cunflittu internu, chì ùn m'hà micca permessu di vive è avvià in pazu. L'interpretazione di Sognu urgevule à piglià un scogghiu è cun tranquillità sorte per tutte. L'interpretazione di u gustu di a trama, induve si vulete tombu in sònniu è prenu prenu, cunsiderà un avvirtimentu chì l'inimitani pruvate à distrughjini è, prima di tuttu, cuncetta à i competitors di u travagliu. Sì a bèstia voli atacà è oghje, in u futuru un sunnmale hà cunnisciutu un bonu amicu. Per i soli un such un sognu promete l'apparenza di un novu ammiratore. Per vede in un sònniu chì i parenti vicinu vulentanu tumbà, à quandu, qualchissia da a gente circundante volerà stabilisce una relazione , ma à u mumentu ùn hè micca travagliatu. Visione di nozze, induve un straneru voli cunmessu cù un pistola, avvisa di prublemi di carriera.