Un signu si u inflorescenza di dandelions chjude durante u ghjornu

In i credenimenti folklori, ci hè un segnu da ciò chì deve esse se u ghjornu chì a inflorescenza di dandelioni chjusura, perchè, vedendu un fenomenu tali, puderete prufittà di a saviezza di i nostri babbi è capisce ciò chì cunsiquenzi chjamate a situazione.

Folk musica nantu à i dandelions

I nostrati aviani cresce chì, secondu i culori, puderete stabilisce quale u tempu hè cum'è quellu chì in i ghjorni vinti è mesi, per pudè truvà centenze di credenze diverse nantu à questu tema. Comu accumincia, averemu da calculà ciò chì deve esce, secondu a signalazioni populari, se u ghjornu chì a inflorescenza di u dentru eranu chjusi, i nostri babbi eranu sicuri chì dopu avè osservatu un fenomenu tali, unu deve preparatu per u fattu chì a chiuvità è cumincià prestu. Hè stata creu chì dopu un tali avvenimentu, hè necessariu di fà tuttu u travagliu agriculu urgente u più prestu, per di trasfurmà u bistiali in u bistiame, postu chì u mumentu scurale pò arreri longu.

Un altru signu dici chì i dandelions quattranu prima di un pezzu chjuchevule, è micca necessariu per esse accumpagnatu da a precipitazione. Determina sicondu a nota di u populu in u dente di lione à pioggia per esse, o simpricimenti a temperatura di l'aria sdiralli significativamente, puderete vede à e foglie di sta pianta. Sì chì si sò diventati, perchè eranu, curtailed, vale à pena aspèrità un frettu frettu, ma quandu, cum'è prima, sò ancu, preparanu per a pluciana abbastanza.

Ci hè un altru signu cù un dente di lione, chì aiutavvi à capiscenu per esse chjesa in ligna, sona cusì - quandu, quandu l'inflorescenza ùn abbrettiti da a matina stessu, averete bisognu di chjesa abbastanza. Ancu se u sole sridene in a strada, è ùn hè micca u ventu forte, da quandu, sicondu a credenza, u tempu chì hà sempre ind'u deterioru, succéde de prontu. In certi casi, hè un sguardu di furile, una forte tempesta è ancu una timida è forte forte.

Dicenu chì questi credevanze sò abbastanza precisa, ancu i travaglii scientifice confirmanu stu fattu. I biologici anu compru chì a tanta pianta riescianu à u cambiamentu climaticu, cusì u so aspettu pò facilità per esse ghjustificatu ciò ch'è aspittà in l'urdinate dopu. In modu, i scentifichi susteni chì u primu fiurimentu di u denticulatu in a primavera hè un signu chjaru chì u primu mesi di l'estiu ùn hè micca troppu caldu, ma di u mese di questa ora di l'annu pudete esce u calore per vene, ancu s'ellu ùn hè micca stabilitu durante un bellu tempu.