A cuspirazione di spusà

Parechji rapprisintanti di a bella meza di l'umanu di i sogni d'un vestitivu biancu è un casu. Sì un omu per qualsiasi ragioni persa cun una proposizione, ci hè un modu per appricàu - un plotter à casare. Cù ritimi semplici ognunu averà purtà à affruntà. Hè impurtante di crede in un risultu pusitivu è in l'azzione di a magia, altri ùn pò mancu fà di cunducerà un ritu.

A cuspirazione per sposa prestu

Se ùn ci hè micca a siconda mità, da stu ritu ùn solu ùn atraverà l'amore, ma dinò aiutà à creà una famiglia forte. In modu di cumpensà un rituali di manera indipendenti, devi avè un set di aneddu di casate, un casket, un penne di feltre è una cinta rossa. Cumprate tutti l'articuli chì avete bisognu à u primu ghjornu lunar. In u locu duva a circà a ceremunazione, crià un ambienti rilassante, per esempiu, accende a vostra musica favorita o aromatic light candles. Pigliate una piccula foglia di carta è scrivite i qualità pusitiva chì un amatu avia avutu. Hè impurtante ùn mancunu a parolla cù a partícula "micca", per esempiu, micca di fumà, ma senza bassi, etc. Pigliate l'armani è ligà cù una cinta rossa, dicendu queste parole:

"A me meza, aghju aspessu!"

Allora fate un pezzu di carta cù qualità scritta, in u tubu. L'arraggiu u scroll cunzulu cù una cinta cù aneddu è u metti in u zuccadoru. Hè ricurdatu ancu per fà u vostru propiu ritimu è una figura chì simbolizza l' amore , per esempiu, coreli, pumini, etc. A casella sò deve esse situatu in l'altru in un locu inaccessibili à l'altri populi. Ùn li dì micca à qualcunu di u rituali, è dopu un pocu tempu a seconda mità avarà nantu à a strada.

Conspiracy di a mamma per spusà a figliola

Pigliate u melu è, più forte, è leghje una conspirazione per un casu successu:

"Quante aleveti astrighjini è aghju mischje u melatu,

Tant è u servitore di Diu (filla chjamata) nantu à questa casa per mosca

È ùn cunnosci micca u fatigue.

Scurdate, scuntene.

A casa hè per cuntenenu.

Cumu l'abi l'opara.

Allora u sposu di u servitore di Diu (figliola chjamata) travaglia.

Allora chì a casa era china di soldi. Allora chì u servitore di Diu (chjamatu a figliola) hà assai amatu.

Cum'è u melellu dolce,

Per vende una famiglia piace era

À u servitore di Diu (chjamatu dopu a so figliola).

Dolci è lisici.

Medoc.

E cuntenti di esse!

A mo parolla hè forte.

U cuteddu ùn dete micca cut.

Ùn ci tagghiassi u so destra

Quantu aghju dettu, hè cusì. Amen ".

Dopu à quessa, invita à a figliola di vìviri tè è mette u melatu in a so cupola. Un altru puddaru pò smegnu u pane.

Ci vò à dì di e consiguienti di a cuspirazione per sposu. Se i rituali di magia bianca sò utilizati è tuttu hè fattu da u core, nunda ùn pò esse teme.