Cerimoniu di matrimoniu

In l'arte popolari, pudete truvà unipoze rimi, chastushki, dichiri è canzoni in onuri di casu. Sicura chì u rituali di casu foru avutu divertitu, riccu è boni raggiutu, anche si sussegwentement, i genitori di a sposa è mette nantu à a paglietta pochetta.

In i vechji ghjorni, forsi u principali cuntenutu di u prucessu tutale era dot - cofli cù l'articuli di a sposa, a ricchezza acquistata da u babbu, i piatti, i pittura, u mobili è tuttu. Eppo circa a dote chì e famìglie di u groom è u matchmaker hà pensatu, quandu u tema hè statu toccu, cumu si a so ceremonia di u matrimoniu era pussutu. Dopu à più u vostru pudete riesce "per i mercatie", u più grande serà a so remunerazione sussegüenti.

A cerimonia di a matrimoniu moderna, quandu u tema di l'ornate di a sposa ùn hè micca affettivu, pudete focu nantu à i belliatelli, festighjani è attu di sperienze per fà pacà è fate u prezzu di una sposa.

Dettalji

Forsi, a preparazione più attivu per a ceremonia matchmaking hè guidata da u groom. U sposu, i matchmakers, è i genitori di u sposu sò venutu à a casa di a sposa. Cumu cun elli, duveranu rigalu, à u pane è u salinu in sicondu un vechju custom.

Tuttu u principiu cù questi indiretti è praendu u sposu cù l'matchmaking. Allora turnanu à e dumande nantu à a sposa: "Cuntenitu?", "Eccu?", "Smart, virtuoso, modestu?"

A parte di a sposa, i rituali di cunfurmazioni, basu, significa favorece "bè", questu, bride. Parenti o matchmakers must show that in a table rich, tutti i più delici sò preparatu. Avemu bisognu di dimustrà chì cose, cosci, tissuti, tira, etc.

Tuttu stu tempu, a sposa si trova in tranquillità in a so stanza, è, sicuru, à u megliu. Per matchmaking a sposa hè robba in u più caru è luxuali, ma à u listessu tempu, hà duverebbe retrovisivu. In l'antica, hà dettu chì per tutte e matchmaking chì a sposa è u sposu ùn puderanu mancu e mani, ùn anu pussutu à pusà à pusà unu à l'altru. Chì ci pudemu dì di a cumunione di a notte dopu.

Quandu i paisani chjamanu a sposa à a tavula, significa chì i pretendenti di u groomu dumandanu di manifestazione di "bè". Ora i matchmakers di u sposu devenu dumandà à l'intricate quistioni nantu à quale hè a sposa nantu à a casa, cumu hà vita è ciò chì li piace. Dopu, cum'è u prezzu, ponu dumandà à fà cena da un mezu improvisu, lavate i pavimenti, cunfettu u pezzu , dipende nantu à a tavula. E aiutu di questa sposa chì ùn hà micca travagliatu cù e dumande di matchmakers!

Forsi la cosa più piacevuli in cunnessione muderna hè chì, cù a imitazioni massima di e tradizione di l'antichità, u sposu, a sposa è e so famìglie sò chì sò tutti questi sò chjudi-balli, è, ùn importa ciò chì hà brusgiutu u tarottu di a sposa, a zucca ùn venenu micca à u puntu .