Cumu si de carol?

A tradizione più bella è antica in a celebrazione di Natale hè u carols, quandu a ghjente dispunìbelle subbitu a porta di e so casali à pocu chjaru o micca à tutti i culyaduyuschim familiarii, è quelli in turn desirete i patroni di prosperità è a prusperità in l'annu dopu. A tradizione di caroling hè ghjuntu à noi un tempu assai longu è hà aghjustatu. Particularmente predilettu di i zitelli caroling, perchè per i carols di Natale hè persunale di trattà dolci è dà soldi. L'usu di u carolante hè una mistura di tradizzioni pagana è ortudoxa, ma da u nascita di Cristu u ritimu hè tempatu precisamente à stu successu, è da diventà una regula generalmente accettata in i testi di carols per glorificà u Creador è in u so nome per desiderà bè à e persone.

Quale hè figliuzzu u ghjennaghju 7 - mutivi o nichi?

Caroling hè stata a vigiglia di u Natale di u 6 à u 7 ghjennaghju, è questu pò esse fattu da ogni un paese di u genere è età. A regula cchiù mpurtanti per i caroling people hè cumu per preparà apposta pè u ritu , hè bisognu di cullà un gruppu di almenu trè persone, pensate à traversu è apprendre a lettera è u desiu, preparanu i costumi è l'attributi necessarii.

Cumu puderà esse carolmente?

Fighjemu tutti in modu - prima avemu bisognu di u più sperimentatu è maghjina da cantà è di parlà bè à u membru di u cullettivu, hà da toccu à u rolu principali, hà bisognu di purtalla l'stella di Natale stante annantu à tutti.

U sicondu più impurtante in u gruppu di publicu caroling hè un omu chì, cù una campana in i so mani, rimbursà l'abitanti nantu à a vuluntà di edificà.

U terzu rolu hè riservatu à portante una baggie per dolci, soldi è altri gratitude da i patroni di casi, chì saranu visitati da e caroling people.

Pì attendu à i costumi, pò esse sia in u tema naziunale, è arbitrarie, hè accettatu à cambià in vestiti di u sessu oppostu - l'omi saranu reincarnate in e donne è vice versa. Un caratteru obligatoriu di a cumpagnia hè una capra, per questu rolu, hè pussibule di fà una masque, cornelli, una barba, posanu nantu à un capru di pelle o una casedella invertata.

Una parte impurtante di a tradizione hè un repertoriu per parla di felicità, deve devenezza bè pinsatu è amparatu, hè cunsigliatu di precorsà. Per fà questu, ci sò assai prudutti preminenti è cunnisciuti, ma pudete attruparà individualità è fà facenu cuntenti cù l'autore, u cumandariu principalu per elli hè una attitudine positiva è volte per u megliu.

Se l'aiutu hè sceltu, è a cumpagnia carolinga hè digià vicinu à a casa di a casa, hè bisognu di dumandà à u patrone di i pruprietari per carciu, avendu ricevutu una risposta positiva - avè u ritu.

Cumu si deve à piglià à kolyaduyushchih?

S'è nantu à a casa di a casa si prisintò cù una dumanda di permette di caroling, un bonu accolta si risolviu è senti attentively à felicità è dissenu. Dopu chì i caroliani anu finitu u cantu, avemu bisognu di ringrazialli pè e felicità, l'avete tutti i megliu, dàtene cum'è un simbolu di gratitùdine di soldi o trattà è offre à visità l'annu dopu. In gratitù, pudete invitu à pusà à pusà nantu à una tavola di festa o cumprà e spese è frittelli nantu à strada, se hè una cumpagnia cumpresa.

Sicondu vie credenze si crede chì, senza avè apertu a porta à quelli chì vulete felicitarè di u Natale , l'anziani sò chjamati nantu à ellu è a so casa, i danni è a puvirtà per tuttu l'annu, avà hè vergottenti, postu chì mostranu l'articuli di avidez è a dispiacenza à sparta.

Cumu prumittimu carol annantu à l'annu novu?

A ceremonia, chì si faci da a notte di u 13 di ghjennaghju à Vasily, hè chjamatu grossità, hè realizatu da rapprisentanti di u sessu fieri d'ogni età, hè accettatu dopu à u portu è à a mezzanine.

A matina u 14 di ghjennaghju, l'omi andarani à siminari, è à listessu tempu si sparghje tutti i grani di i cereali in casa è desideranu a prosperità, a ricchezza, a pace à a famiglia è a casa.