Magia negra - ghjuridichi per a morte

Ogni ghjornu passanu à a strada di qualcunu, u successu tuttu u tempu. Ci hè ghjente chì pardona, ci sò quelli chì portanu resinzione in elli. Stu risentimentu diventa più u più destruzzione ogni ghjornu. In ciò chì disguise - in i più sinceri volte di morte.

Avemu avemu da annunzià nantu à e magia nant'à a morte, annantu à una pirsuna pò permette di scinniri a stu passu, è ancu ciò chì facite si unu pensa chì era sottu a vista di "benevolentista".

Chì dice "morte súbita"?

Cume hè spessu chì sete intitatu / leghjite / vedi cù i vostri ochji, quandu, in un colpu, vi malu, a persona si spiegà è fretta davanti à i vostri ochji? Per via ... murite. Chì hà purtatu à a malatia - virus, bacteria, infizzioni chì ùn anu micca scupertu da i scientisti? L'organiziu umanu pò creà per quella stima di e praticità in u natura, ùn hè necessariu solu di dà u cumandimu.

Questu cumanda hè un corpu à morte.

Perchè ghjucanu à morte?

A vista più umana è curretta hè chì una persona ùn deve micca tumbà una persona, altri ùn cresce u filu di l'umanità è cede, pirduna per a tautologie, sì un omu. Ùn avemu micca in contu di a guerra - questu hè un altru impurtante, ma ùn avete micca justificazioni. Magia spiega per a morte di una persona sò volu è cobardizia. Dopu tuttu, se u desideriu di tumbà è di distrughjini quandu anu aggradèvule, perchè micca solu vende è tumbà? Hè orgogliu di andà in prigiò per ciò chì avete fattu, è gridendu chì ùn dispite micca à tuttu, perchè avete accadutu!

Appricuzendu a magia magia, avete micca esposta. Un mortu era di una malatia rara è un toccu.

Ùn hai micca accunsentutu chì per "lussu" avete da pagà generosamente cù a vostra vita?

Ciò di i nemici?

Ùn avete prima / primu è micca micca l'ultima / ultima, a quale hà qualcunu avè passatu modu cusì pianificatu cun cura di felicità. Se tutti avianu recumatu à i preti di a morte di l'inimitariu, u mondu seria stati vacanti annu.

A vita hè sopra l'obstaclesu è a scienza, circannu di tuttu "per mezu di i vostri ditti". U megliu amicu u fiancee / maritu / martire? Pensate chì u terribbili peccatu ùn valenu a so vita? Di sicuru, vale a pena. Ma puderete annunzià a materia di l'altra parte. Forsi ha salvatu di un matrimòniu infelicatu, da e malatie geneticu chì ellu pudia passà à i vostri fugliali, da disprezii, disputa è caratteri "uncooperative"?

Ben, pensate, forsi un oghje, se micca tombu, per suprattuttu, dopu à 10 anni, anu da ringraziallu, perchè dopu à annunzià cù quellu malu, hà trottu u veru amuri di a vostra vita.

À a pistola di morte

Diciaraghju chì ùn vulete micca a morte di l'altru, ma ùn sia impussibili. Cumu esse, cumu esse salvatu, quandu sente chì i medici ùn avè micca aiutà?

Wedge wedge anu da spurtà, ma avete bisognu di circà un bonu magu. Hè bè, perchè salvà micca "nìvuru", ma biancu. Ùn cumprate micca charlatani, stanu (delicatamenti, senza gridalli) trà l'amici, forsi quarchi anu una sperienza triste. Basta dumannarlu solu quelli chì fiducia in u 90% (u 100% ùn pò micca fiducia ancu per ellu stessu).

Un bonu magu aiutà à prevene u danni da ellu è impone un corpu preventivativu chì prutegarà contra "rindighi". E a to òpera in u futuru, per ùn cuntattà i persone chì puderanu rigali, ùn dì micca in u circhiu di strangers è pruvate, ùn importa ciò chì ùn hè micca putente, ùn crucà u percorsu di nuddu.

I ragiunati per i spelli per muri sò l'amore?

Amuri, sicuru, hè unu di i più putenti (se no più u più forte) chì avete u nostru mondu. È hè in nome di l'amore chì ci hè prontu à piglià i passi più inumani. Hè per quessa, l'esempiu di l'amore.

Ricurdativi è capiscia i seguenti: amori cose per vugliu u bè di l'ughjettu di u vostru amore. Sì stu "sughjettu" hè andatu, deséglieno felicità in u travagliu di a so vita è ùn pruvate à forza di forza per forza. Simply picchì ùn hà micca sarà amuri, è per quessa, ùn hè più u costu da i preti di morte.