Argumentu per u sapè profeicu

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hè intrattinutu in l'interpretazione di visione di notte, perchè pudete amparà assai affari interessanti nantu à u futuru. In generale, una persona hà vede parechje sònnii, ma micca tutti sò prufeti, ma ci hè un modu per causalli - per fà un ritu magicu.

I terreni per avè un sonniu profeicu

Hè mpurtunatu à intruduce in u moddu di u bonu di l'inturnianza, è a cundizione prima hè a relaxazione massima. Per questu pudete piglià un bagnu cù l'olii essenziali, edduiu un latto cálamo, sèntate a musica tranquilla, impone un lettu novu, etc. Hè megliu dumandà i nostri profeti in l'ultimi ghjorni di a luna crescente. Prima di vularà dorme, pudete pricà è dice questi parolle:

"Dumanisimu ciò chì deve esse veru. Amen ".

A trama di un sòntu prufettu nantu à u specchiu hè assai populari. Per ellu, bisognu di piglià un novu specchiu di rosu è mette sottu à u pillow, dicendu:

"A scuru hè riflessu in stu specchiu, a luz hè riflessa in ellu, ancu u mo futuru in u specchiu serà riflettendu è in un sognu sòiu.

Dopu quì, u specchiu deve esse chjucatu da i sguardi privati.

Cumu vede un sonniu profeticu in un futuru vicinu - una trama

Per vede un veru sognu, avete bisognu di pruvate durante u ghjornu per evitari e cundizzioni stressanti è micca per strainà. Prima di vultà à u lettu, hè cunsigliu per fà i prucessi di rilassazione. Immediatamente davanti à lettu, avete bisognu di dichjarà cusacità:

"Sugerdu per dorme nantu à i muntagni Sienna, trè angeli sò stati nantu à i mio capite, unu vede, altru u sensu, è a terza me dici a verità - cumu duvemu cumprà, è cumu truvassi, pozzu accittari lu donu, anchi si va, ma si perdu in un sognu Vendu o dà, da chì un sognu solu dissolve ".

Ùn àbbia paura di e consiguenzi di a cuspirazione à u sonu prufeta, postu chì hè magia bianca chì ùn pò micca dà fà per una persona.

Argumentu per u sonu profeticu u venneri

Hè necessariu di cumportamentu u rituali à mezzanotti. Pigliate un pezzu di tela di cuttuni. Mascara in manu diritta trè pizzuddì di sali è fate una fetta di pane di centole. Tuttu appicchà tuttu, pusonu sottu à u pillow è dì à a trama:

"U domu di u luni, marti à u mercuri, u ghjovi, u venneri, è voi, u sabatu, ùn sò micca amici. Eccu u pani è u salinu, ma dà un sapè cusì!

Waking up, assicuratevi à ringraziari à u sàbbatu per un sognu, è fate u cuntenutu di u tile in una napkin, è oculve finu à chì tuttu sia una realità. Quand'ellu succorsu, alimentate u pane à l'acelli, è utilizate salate per fà un pienu. Sì u sònniu era male è po ghjunghjite a ropa, u pani è u sali in a cassa di spingi, chì ghjè in a strada. Stand with your back to him, allughjate tuttu, dicendu: "Vai, Satan". Và a casa senza retrovisione.