Eye drops of potassium iodide

Hè un antisetticu in ophtalmologie trà l'altri drogi, i zitelli di iodidi di potassiu sò usati, chì anu sviluppati anti-sclerotic, antimicrobiano è antifungali. U pruduttu hè vindutu in un flacciatu cun un pipette dispenser, u costu hè di circa $ 1,2.

Composizione è accionamentu

In ogni millilitru di a droga contene 30 mg di a sustanzione principali - iodure di potasio, e catene cuntene un cumpurtamentu di cumpunenti auxiliarii:

A droga accelera a resorzione di eghjugamenu in u umru vitreosu, chì succede cù una tendenza crescita di formate l'emorra di parechji urighjini (cù l'hipertensione, per esempiu, mioopia d'altitudine , diabetes mellitus).

Impruveghjani i ochji cù iodure di potassiu è prucessi di resorazione (assicuranza), chì hè impurtante per l'atrofia nervosa ottica contra u sfondate di syphilis o keratitis parenchymal.

A menudo, ophtalmologisti prescrivinu sta droga com'è adjuvanti à u trattamentu di a keratitis (inflammazione di a córnea) è a conjuntivitis (inflammazione di l'ovu mucoso) di l'etiologia fungale.

Aduprà è contraindicazione

Itagule di iodide di potasio, cum'è l'istruzione cunsiglie, infunditilu 1 à 2 stizzi in u sac sacchiali cunivalenti, è a freccia d'instillazione hè di 2 a 4 giorni à ghjornu. U prugramma di trattamentu deve stabilisce un oculist - un usu indipindenti di a droga pò dannà a vista. Certi malati anu bisognu di abbandunà l'usu di una suluzione di iodurumu di potassiu - olii ùn sò micca usati quandu:

Overdose è effetti side

Si i catelli d'oliu di iodure di potasio 3% o 2% sò usati sicondu l'indicazione, allura l'instillazioni sò trasferiti bè. A volte, in seguitu dopu l'instillazione, u paci ùn sia sienti una sensibilita quantu arene à l'ochji.

Se a droga hè utilizzata per un pezzu tandu è incontrolata, un "medicazione" chjamatu. iodolu (effettu di u jodju), chì si fa sentinu da l'edema di e parolle, foglie di l'ochji mucosa è lacrimazione, dermatitis, eritema, acne.

Gocce di sobredose pò esse sia si sò presa oralmenti - quì ci hè inzuccaratu di i cordi vocali, a bronchitis, a cavità orali hè dipinciuta marrone. Per cumbattà sta cundizione, hè vera uttene à fà un manghjà da farina, una decucultura di corallo o avena. U lavatu effettue di u stomacu cun u tiosulfat di sodiu (solu di 1%) cù lamidu.